"הוא שוב פעם נכנס לך למקלחת ונגע בפציעת הכדור שירה בך"?

אגם גולדשטיין אלמוג, שחזרה משבי החמאס, הקריאה בנאומה בעצרת "100 ימים של גיהנום" מכתב פתוח לחברותיה שנותרו מאחור בשבי החמאס. בדבריה המצמררים היא תיארה תקיפות מיניות שחוו הנשים הישראליות בשבי ארגון הטרור הרצחני

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/24 23:45 ג בשבט התשפד

"הוא שוב פעם נכנס לך למקלחת ונגע בפציעת הכדור שירה בך"?
אגם גולדשטיין אלמוג, צילום: מטה המשפחות

היינו שם ביחד, ועכשיו אני פה, רוצה לצעוק את כאבכן, את הסבל, את הייאוש. חברות שלי מה שלומכן? אכלתן מספיק היום? איך מצב הרוח שלכן? עוד נשאר לכן על מה לדבר? אתן ביחד? או שהפרידו ביניכן?

השליטה שלו בך כאבה יותר

הוא פגע בך שוב? הוא שוב פעם שאל אם את נשואה, אם את רוצה שיסדרו לך מישהו בעזה?
הוא שוב פעם נכנס לך למקלחת, הפשיט אותך מהפיג׳מה שנתן לך, תוך כדי גם נגע בפציעת הכדור שירה בך. זה כאב לך ממש, אבל השליטה שלו בך כאבה יותר, הגוף שלך כשלו ככה הוא התייחס אלייך, נכון חברה שלי? ואת שם, אתן שם, לבד כל כך לבד. וכבר עבר כל כך הרבה זמן.

ב-26.11 שוחררתי אחרי 51 יום ועכשיו אני בארץ כבר 50 יום, ואתן עדיין שם. השתחררנו רגע לפני איבוד התקווה, רגע לפני איבוד ההיגיון, רגע לפני שיגעון, רגע לפני המוות. אז מה איתכן עכשיו?
אני מקווה שאתן לא ברגע אחריי. לא ברגע אחרי שאיבדתן כבר תקווה. לא ברגע של אחרי אובדן ההיגיון. לא ברגע של שיגעון, לא ברגע של המוות. יצאנו שנייה לפני, ועברו כל כך הרבה שניות של אחריי. ואתן עוד שם אני מקווה שאתן עדיין ברגע לפניי.

תחזירו את החברות שלי

בבקשה חברות שלי, תחזיקו מעמד עוד קצת, בטח אתן לא מאמינות - 100 ימים. אחרי שבוע היינו בשוק, ב-20 יום לא קלטנו. ב-50 יום כמעט ואיבדנו תקווה, מספר עגול, חצי ממאה זה כבר יותר מדי רחוק מההתחלה. 100 ימים. מה אפשר להגיד על המספר העגול, הקשה, האין סופי הזה? האם כבר יש מה להגיד? אמרנו ועשינו כל כך הרבה ואתם עדיין לא פה.

100 ימים בחושך, במלחמה, בלבד, בחוסר שליטה, 100 ימים במוות, בחיים בתוך המוות.
חברות שלי, אני מתגעגעת אליכן. האבות, הסבים, האחים שלנו- אתכם לא פגשתי, אבל אפגוש, פה בארץ בקרוב. אין ברירה אחרת. יום אחד שם יותר מדי. 100 יום זה כבר החיים בתוך המוות. להחזיר את מי שנשאר לנו, אנחנו חייבים להם, יותר מדי קורבנות, יותר מדי ימיים. כל מחיר יהיה נסבל יותר מזה שנשאיר אותם שם. אין מחיר. הוא לא חשוב. תחזירו את החברות שלי, הסבים, הסבתות, האבות, הילדים והילדות שלכם. הם עדיין שם לבד.