ההסתדרות תשבית את המשק במחווה למען החטופים - אלו הרשתות שיצטרפו

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הודיע על שביתה במשק ביום ראשון הבא - בשעה 11:00 מקומות העבודה ייסגרו למשך 100 דקות ויקיימו עצרות תמיכה להשבת החטופים | קבוצות ביג ופוקס יצטרפו למהלך

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 09:48 כז בטבת התשפד

ההסתדרות תשבית את המשק במחווה למען החטופים - אלו הרשתות שיצטרפו
משפחות החטופים, צילום: Jonathan Shaul,Flash90

בשבוע הבא ימלאו 100 ימים למלחמה. בעקבות כך הודיע אמש (א') יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על שביתה במשק שתתקיים ביום ראשון הבא, כשבשעה 11:00 מקומות העבודה ייסגרו למשך 100 דקות ויקיימו עצרות תמיכה להשבת החטופים. "אני קורא לכל העובדים והמעסיקים המשק להצטרף ליוזמה של ההסתדרות, ולקיים עצרות תמיכה במשפחות. יחד ננצח", אמר בן דוד.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, מאיים בסכסוך עבודה

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מרכזי ביג מצטרפים למהלך

בתוך כך הודיעה היום קבוצת ביג על השתתפות ותמיכה בהודעת ההסתדרות. "ביום ראשון 14 בינואר בשעה 11:00, מרכזי ביג יעצרו ל-100 דקות, להזדהות עם החטופים והחטופות - בסימן 100 ימים בשבי בעזה, ולתמיכה בבני משפחותיהם. אנו קוראים לכל השוכרים והרשתות אשר מפעילות חנויות במרכזי ביג להצטרף ולעצור פעילות", הודיעו.

גם קבוצת פוקס הודיעה כי תצטרף למהלך ותסגור כ-900 חנויות של מותגים בבעלותה ל-100 דקות ביום ראשון הקרוב. הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת פוקס מסר: "החטופים והנעדרים בליבנו ובמחשבותינו כל העת, ונעשה הכל על מנת שלא ישכחו".