מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החטופה ששוחררה: "הלב והנשמה מתפרקים"

מיה רגב, שחזרה משבי חמאס, שיתפה את עוקביה באינסטגרם בגעגוע לעומר, חבר טוב שלה שנחטף יחד איתה ועם איתי אחיה לעזה ממסיבת ה"נובה", וטרם שב: "כשעבדנו ביחד הכל היה נראה אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 07:59 כז בטבת התשפד

החטופה ששוחררה: "הלב והנשמה מתפרקים"
האיחוד המרגש של משפחת רגב בבית החולים, צילום: ללא

מיה רגב בת ה-21 חזרה משבי החמאס לפני מספר שבועות, כשהיא עם פציעה קשה ברגל, לאחר שנורתה על ידי מחבלי החמאס ונחטפה לעזה ממסיבת ה"נובה". בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה את עוקביה בגעגוע שיש לה לחבר טוב שלה, שנחטף יחד איתה ועם איתי אחיה לעזה וטרם שב: "נתקפתי געגועים ומצאתי סרטון אחד שלנו מהעבודה", כתבה.

הרס מסיבת הנובה,

הרס מסיבת הנובה, צילום: Yossi Zamir,Flash90

מיה רגב: "הלוואי שהיית פה בשביל להצחיק אותי שוב ולהגיד לי שהכל בסדר"

לאחר מכן המשיכה: "כל כך שנאתי לעבוד אבל כשעבדנו ביחד הכל היה נראה אחרת. שמח יותר ומצחיק פי מאה. עומר אני כל כך מתגעגעת אליך, לא מצליחה להסביר את זה במילים. הלב והנשמה מתפרקים. הלוואי שהיית פה בשביל להצחיק אותי שוב ולהגיד לי שהכל בסדר ושזה ייגמר תכף כמו שאמרת לי שם". עוד הוסיפה וחתמה: "עומר אנחנו מחכים לך. מחכים שתחזור ותחזיר לכולם את החיוך לפנים".

איתי ומיה רגב התאחדו בבית החולים

כזכור, לאחר 54 ימים בשבי החמאס התאחדו משפחת רגב, עם שחרורו של איתי רגב משבי החמאס. איתי אושפז בבית החולים סורוקה לצד אחותו, מיה רגב שבעצמה חזרה מעזה מספר ימיו לפניו. מיה נפצעה מירי במהלך המתקפה הרצחנית על מסיבת הנובה והיא נחטפה יחד עם איתי לעזה. חברם עומר שנחטף יחד איתם, טרם חזר.