לשכת נתניהו פרסמה את מצבו הרפואי: "אינו זקוק לטיפול נוסף"

ראש הממשלה של מדינת ישראל בריא לחלוטין, כך עולה מהדו"ח הרשמי שפרסמה לשכתו. יש גם התייחסות לקוצב הלב שהושתל בגופו בקיץ האחרון, והפרופסור קובע: "לא נרשמו מאז הבדיקה הקודמת אירועים חריגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 14:13 יט בטבת התשפד

לשכת נתניהו פרסמה את מצבו הרפואי: "אינו זקוק לטיפול נוסף"
נתניהו, בריא לחלוטין | , צילום: Miriam Alster,Flash90

לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסמה היום (א') את דו"ח הבריאות השנתי, ומהנתונים עולה כי מצבו הבריאותי תקין לחלוטין. "ראש הממשלה נמצא במעקב רפואי קפדני ושגרתי, במהלך השנה שעברה עבר בדיקות שגרתיות שנתיות, בלא כל ממצא חריג. הוא שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה ומצבו הבריאותי תקין לחלוטין", כך נכתב בדו"ח עליו חתום ד"ר צביקה ברקוביץ', רופאו האישי.

לאחר שעבר השתלה של קוצב לב מצבו יציב

בדו"ח הזכירו את המאורע הלבבי שעבר נתניהו בן ה-74 בקיץ האחרון, אז כזכור עבר הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר, זאת לאחר שאושפז למשך הלילה במה שבהתחלה דווח כהתייבשות. פרופסור רועי ניברט, מנהל המכון להפרעות לב בשיבא, חתום גם הוא על דו"ח נפרד והוא מפרט את מצבו: "ראש הממשלה נבדק על ידי כחלק ממעקב שגרתי. במהלך הבדיקה נמצא כי הקוצב שנמצא בגופו עובד בצורה תקינה, המדדים החשמליים בגדר הנורמה, הוא אינו תלוי בקוצב ולא נרשמו מאז הבדיקה הקודמת אירועים חריגים. ראש הממשלה יציב לחלוטין מבחינה לבבית ואינו זקוק לטיפול נוסף פרט למעקב שגרתי המתקיים אצל כלל המטופלים שנושאים בגופם קוצב".