הרב חלמיש ספד למאור לביא הי"ד: "כשמו כן הוא, מאיר פנים ומרבה אהבה"

ראש בית המדרש הירושלמי לבוגרי צבא בישיבת ההסדר בית אורות הרב חן חלמיש סופד לבוגר מאור לביא הי"ד: "איש של נתינה מאהבה בכל מובן המילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 14:24 טו בטבת התשפד

הרב חלמיש ספד למאור לביא הי"ד: "כשמו כן הוא, מאיר פנים ומרבה אהבה"
רס"ר מאור לביא ז"ל, צילום: ללא

רס"ר (מיל'), מאור לביא ז"ל, בן 33, מסוסיה שבאזור הר חברון, לוחם בגדוד 450, חטיבת ביסל"ח, נפל בקרב ברצועת עזה. לביא הי"ד, בוגר ישיבת ההסדר בית אורות בירושלים הותיר אחריו אישה, עינבר וארבע בנות: הדר, שני, שחר ועדי.

במהלך חג החנוכה, בפעילות מבצעית בשכונת סג'עייה, מצאו מאור ז"ל יחד עם צוותו חנוכייה באחד הבתים בעזה, חנוכייה שהאמין שנגנבה מבתי עוטף עזה במהלך הטבח ב- 7 באוקטובר. מאור פירסם פוסט בדף הפייסבוק שלו על מנת לנסות ולהחזירה לבעליה החוקיים. מאור הי"ד למד בישיבת ההסדר 'בית אורות' ובזמנו הפנוי התנדב בכל מה שרק היה יכול.

"מאור ז"ל היה אדם מתוק ובעל חן במלוא מובן המילה, בחור עם אנרגיות מאירות שכולם פשוט אהבו ורצה תמיד להיות לידו ובמחיצתו. מאור, כשמו הוא, היה תמיד מאיר פנים ועם לב מלא אהבה. הרבה פעמים יש תכונות שאנחנו מזהים אצל הילדים הפרטיים שלנו והתלמידים שהם הילדים שלנו; אנחנו פחות יודעים עד היכן הם יגיעו ואיזו תכונה תתבלט. מאור מהרגע הראשון גדל להיות איש של נתינה בכל מובן המילה, נתינה מאהבה. מאור התפתח, הקים בית והתנדב ונתן מעצמו, דבר שהפך להיות משהו מרכזי מהחיים שלו. הוא תמיד ידע לומר תודה ולהעריך, וכשהיו מודים לו, תמיד היה נבוך ואמר 'זה שום דבר', אף פעם לא ביקש את התודה. גם הזוגיות שלו עם עינבר הייתה זוגיות מלאה אור ומושקעת וכך גם בהיותו אבא. אשתו סיפרה שתמיד כשהוא יצא לקריאה הוא שאל אם זה בסדר וזה לא הגיע אף פעם על חשבון הבית, אלא מתוך המשפחתיות ואהבה ביניהם. היה להם חפ"ק אחורי וקדמי ועינבר היתה שותפה מלאה להכול".