אשתו של הלוחם שנפל: "הבן שלנו למד להגיד אבא - ידעתי שזה יקרה והלב ישרוף"

כמעט שלושה חודשים מלכתו של השוטר רס"ר אוריאל אברהם ז"ל, הודיה אלמנתו משתפת סטורי קורע לב, בו תיעדה את בנם הקטן אומר לראשונה "אבא": "הוא זועק אליך ורוצה אותך. גם אני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 16:46 יג בטבת התשפד

אשתו של הלוחם שנפל: "הבן שלנו למד להגיד אבא - ידעתי שזה יקרה והלב ישרוף"
תינוק, צילום: Hadas Parush/Flash90

השוטר רס"ר אוריאל אברהם ז"ל, תושב נתיבות, יצא בשבעה באוקטובר להילחם בקרב בקרב ברעים, ונהרג בלחימה מול המחבלים, בעודו בן 27 בלבד. אברהם ז"ל, אח לשמונה, היה נשוי להודיה, והותיר אחריו את שלושת ילדיהם המשותפים.

הודיה אברהם שוברת את הלב: "הוא זועק אליך ורוצה אותך. גם אני"

כמעט שלושה חודשים חלפו מנפילתו, והכאב חי וטרי ובלתי נתפס. הודיה אשתו שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה תיעוד שובר לב, של בנם הקטן מרום רפאל, שנולד רק בחודש מרץ האחרון. בסרטון שצילמה: הקטן אומר "אבא". "ידעתי שזה יקרה מתישהו והלב ישרוף מצער", כתבה אברהם, "אוריאל אהוב שלי, מרום רפאל שלנו למד להגיד 'אבא'. פשוט משום מקום... המילה הראשונה שלו". האלמנה המשיכה וכתבה בכאב: "הוא זועק אליך ורוצה אותך. גם אני. אלוקים, איזה גורל וניסיון נתת לנו. תן לי ולילדים כוחות להתמודד במציאות הלא מוכרת הזו".

אוריאל ז"ל והודיה אברהם בברית של בנם מרום רפאל:

ביום הולדתה ה-25, כתבה אברהם בפוסט בחשבון האינסטגרם: "אוריאל יקר שלי, כמה אהבת לחגוג יומולדת עברי, מי חשב שהשנה תברך אותי מלמעלה. במקום להדליק נר על עוגה מיוחדת שהבאת לכבודי כמו בכל שנה, הלכתי להדליק נר בבית עלמין. איך כל דבר שמח הפך להיות עצוב. אמרו לי שכל דבר שאעשה או יקרה בפעם הראשונה בלעדייך, ישבור אותי בקיצון. אז זה נכון, קשה לי בטירוף".

אברהם הודתה: "אני לא אותה האחת שהייתי לפני ה7.10 הופיעה הודיה אחרת מאז, קשה ללב להכיל פרידה לא רצויה ובלי הכנה מוקדמת. כל כך צריכה שתעטוף אותי אהובי היחידי. אני לא מצליחה לקבל את המציאות שנכפתה על המשפחה היפה שהקמנו יחד. לא מצליחה להבין איך את הכאב הגדול ביותר בעולם אני עוברת בלעדיך, בלי הכתף והחיבוק שלך. מתגעגעת לחגוג איתך שמחות, מתגעגעת לשבתות ונשיקת שבת שלום במצח. פשוט מתגעגעת לכל החיים איתך. לזוג המאוהב שהיינו".