ארוסתו של הקצין שנפל בקרב התחננה בהספד שובר לב: "תמשיך ללוות אותי"

סרן אושרי בוצחק ז"ל מחיפה נפל במהלך קרבות עזים ברצועת עזה. ארוסתו שהייתה אמורה להינשא לו בקיץ הקרוב נפרדה בדמעות ובלב שבור: "מודה לך שלימדת אותי לאהוב אהבה בלי גבולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 14:56 יב בטבת התשפד

ארוסתו של הקצין שנפל בקרב התחננה בהספד שובר לב: "תמשיך ללוות אותי"
סרן אושרי משה בוצחק ז"ל וארוסתו רביד, צילום: ללא

מפקד צוות בסיירת נח"ל, סרן אושרי משה בוצחק מחיפה, נפל בקרב ברצועת עזה במהלך השבת. הוא הותיר אחריו את הוריו, רעות ואיל, חמישה אחים וארוסה אחת שבורת לב: רביד דמתי. השניים היו ביחד חמש שנים, והיו אמורים להינשא בקיץ הקרוב. בקול חנוק מדמעות עמדה רביד הבוקר (א') בבית העלמין הצבאי ונפרדה מאהוב לבה שנלחם למען העם הארץ.

ההספד של רביד דמתי, ארוסתו של סרן אושרי בוצחק ז"ל

"אוש, אתה יחיד ומיוחד. השאיפה למצוינות וטוב הלב שלך ליוו אותך לאורך כל הדרך, ועכשיו אני בטוחה - הלב הכי טוב שקיים הוא שלך. אושרי שלי, אתה התרופה שלי ליום רע או לסתם ריב מטופש עם חברות. מה אני אעשה עכשיו עם כל הריק שהשארת לי פה? אני רוצה לומר לך תודה, תודה על התקופה הכי יפה בחיים, תודה על לילות של צחוק בלי שינה, על טיולים בכל הארץ ושיחות כנות עד אמצע הלילה".

"אני מודה לך שלימדת אותי לאהוב אהבה בלי גבולות, שאהבת אותי בדיוק כמו שאני. בזכותך הפכתי להיות מי שאני היום, תודה שליווית אותי בכל שלב בחיים. אני מתחננת, תמשיך ללוות, אל תעזוב אותי, אני צריכה אותך. אני מחכה שתחזור הביתה, שתירדם לי במיטה, ותספר לי מיד כשאחזור על כל הימים שעברו בלי שהיינו יחד. אסיים במילות שיר שמצאתי כשחיפשתי שיר שילווה אותנו לחתונה: מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך, האם תשמע קולי קורא לך, האם תדע?, האם תזכור שתיקות יפות את לחישת קולך את מגע ידך. מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך, אתה רחוק ממני וליבי חסר אותך ולא ביקשתי לי דבר מלבד להיות שלך מלבד להיות איתך".