מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הטרור הפסיכולוגי של הג'יהאד האסלאמי: פרסם תיעוד של שני חטופים

אות חיים: הארגון הרצחני פרסם תיעוד של שני חטופים: אלעד קציר (47) וגדי מוזס (79) שניהם תושבי ניר עוז | מנהיג חמאס יבקר במצרים מחר כדי לדון במשא ומתן לעסקת חטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 22:56 ז בטבת התשפד

הטרור הפסיכולוגי של הג'יהאד האסלאמי: פרסם תיעוד של שני חטופים
אלעד קציר וגדי מוזס, צילום: ללא

הג'יהאד האסלאמי ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית והיום (ג') העלה לרשת תיעוד של שני חטופים ובו הם קוראים לשחרורם. בסרטון נראים החטופים גד מוזס - בן 79 מניר עוז ואלעד קציר, בן 47, בנה של חנה קציר ששוחררה משבי חמאס. בישראל החליטו שלא לשתף את הסרטון כדי לא לסייע לוחמה של הארגון הרצחני. נציין כי לא ברור מתי צולם התיעוד, וכי ככל הנראה החטופים אולצו להצטלם ולהעביר את מסרי הארגון הרצחני תחת איומים.

חמאס פרסם תיעוד של שלושה חטופים

כזכור, חמאס פרסמו אתמול תיעוד נוסף של שלושה חטופים המוחזקים בידיו. בסרטון נראים החטופים יורם מצגר (80), חיים פרי (79) ועמירם קופר (84) כשברקע מתנגן השיר "אל תשליכני לעת זקנה". שלושת החטופים הם תושבי קיבוץ ניר עוז. נעם פרי, בתו של חיים התייחסה לתיעוד: "יש התרגשות מעצם זה שרואים אותו ולדעת שהוא בחיים. המחשבה השנייה זה איך הוא נראה ומה מצבו. שילוב של הקלה וכאב ביחד".

שלשות החטופים

שלשות החטופים צילום: ללא

מנהיג תנועת חמאס יבקר במצרים כדי לדון במשא ומתן

מנהיג תנועת חמאס, איסמעיל הנייה, צפוי לנחות מחר במצריים לטובת המשא ומתן על עסקת חטופים עם ישראל, כך מסר גורם בחמאס לסוכנות הידיעות AFP. לפי הדיווח הנייה צפוי להגיע בליווי משלחת בכירים והוא צפוי לשוחח עם שר המודיעין המצרי עבאס כאמל על "הפסקת המלחמה לצורך הסכם לשחרור חטיפים ואסירים וסיום המצור על עזה".