מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מצמרר: אז והיום - השחזור של יגיל יעקב מסרטון הג'יהאד

יגיל יעקב, שהופיע בסרטון הלוחמה הפסיכולוגית של הג'יהאד האסלאמי בגרסה אחרת: "אני צריך מאוד את אבא שלי בבית. אני מחכה לו כדי לחגוג את בר המצווה שלי"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 16/12/23 21:08 ד בטבת התשפד

מצמרר: אז והיום - השחזור של יגיל יעקב מסרטון הג'יהאד
יגיל יעקב, אז והיום, צילום: מטה משפחות החטופים

יגיל יעקב, ששוחרר בפעימה הרביעית של עסקת החטופים משחזר היום (שבת) לראשונה את הסרטון שפורסם על ידי הג'יאהד האסלאמי, בגרסה אחרת. בסרטון מספר יגיל על געגועיו לאביו לקראת יום הבר המצווה המתקרב: "אני מתגעגע בטירוף לאבא שלי וגם לכל החברים מהקיבוץ שנשארו בעזה. אני רוצה להגיד לביבי שאני צריך מאוד את אבא שלי בבית. אני מחכה לו כדי לחגוג את בר המצווה שלי".

''לכל אחד לקחו את הרגל ושמו אותה על האגזוז של האופנוע''

כזכור, בעדות מזעזעת שהוצגה לפני שבועיים בפני שרי החוץ של הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה, דודם של אור ויגיל יעקב העיד על אכזריותו של הארגון הרצחני. "הם סיפרו שכל ילד נלקח על-ידי חמאס באופנוע, ולכל אחד לקחו את הרגל ושמו אותה על האגזוז של האופנוע כדי שתהיה להם כווייה וכך הם יסומנו ולא יוכלו לברוח''.

הג'יאהד האסלאמי פרסם תיעוד של שני חטופים

לפני כחודש, יגיל הופיע בסרטון הג'יהאד האסלאמי לצידה של חנה קציר ששוחררה גם היא במסגרת עסקת החטופים. בסרטון החטופים קוראים לשחרורם ונראה בבירור כי הטרוריסטים מכניסים בפי החטופים אמירות מניפולטיביות נגד ההנהגה הישראלית. בישראל החליטו שלא לשתף את הסרטון כדי לא לסייע לוחמה של הארגון הרצחני.