בכיר חמאס בביקורת חסרת תקדים על סינוואר: "החריב אותנו"

נחשף בחקירת השב"כ: יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס ברצועת עזה בביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס והעומד בראשה:"מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינוואר מנהיג אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 21:07 כז בכסלו התשפד

בכיר חמאס בביקורת חסרת תקדים על סינוואר: "החריב אותנו"
מנהיג חמאס יחיא סינוואר, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

בחקירת השב"כ של יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס, הוא מבקר את מדיניות ארגון הטרור חמאס ומספר על הנזק, ההרס והחורבן שהמיט חמאס על רצועת עזה. "אנשים ברצועת עזה אומרים שסינוואר וחבורתו החריבו אותנו, אנחנו חייבים להיפטר מהם".

"לא ראיתי אף אחד ברצועת עזה שתומך בסינוואר, אף אחד לא אוהב את סינוואר. ‏יש אנשים שיום וליל, מתפללים שהאל ישחרר אותנו ממנו", אמר אלמנסי בחקירתו. לדבריו: "יש לו שיגעון גדלות. מרגיש שהוא מעל כולם. פועל רק כפי הוא חושב. הוא מקבל החלטות בלי להתייעץ עם אף אחד".

"העצה שלי לאנשים בעזה- שיתנגדו לחבורתו של סינוואר"

שר חמאס לשעבר המשיך ומתח ביקורת על ארגון הטרור: "ההישגים של חמאס הם הרג והרס של יותר מ-60% מהמבנים, התשתיות, הרחובות והמתקנים הציבוריים", לטענתו: "יש כסף עבור פרויקטים, ויש מימון שמגיע מאיראן לזרוע הצבאית של חמאס. הכסף הזה הוא עבור חורבן".

אלמנסי הביע זעזוע מהטבח בעוטף, "ה-7 באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון. מה שהם עשו זה לא מתקבל על ההיגיון, הדת, ולא על ידי השכל. מי שאחראי על זה אלו סינוואר וחבורתו". עוד אמר: "העצה שלי לאנשים בעזה- שיתנגדו לחבורתו של סינוואר. תנו לנו לחיות, לטפל באנשים. נבנה את עזה; זה יקח זמן, הפצע גדול".