מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הכניסה הקרקעית לעזה: כוחותינו השתלטו על מוצב חמאס

כוחות צה"ל השתלטו על מוצב חמאס בו היו לארגון הטרור עמדות תצפית, מתחמי אימונים לפעילי הטרור וכן מנהרות טרור. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-450 מטרות | הותר לפרסום כי לוחם שריון נפל ולוחם צנחנים נפצע קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 08:11 כב בחשון התשפד

הכניסה הקרקעית לעזה: כוחותינו השתלטו על מוצב חמאס
הכניסה הקרקעית לעזה, צילום: דובר צה"ל

התרחבות הלחימה הקרקעית והמשך ההתקדמות של הכוחות: כוחות קרקעיים של צה"ל השתלטו הלילה על מוצב חמאס בשטח עזה, כך מפרסם הבוקר (ב') דובר צה"ל. לפי הדיווח, במוצב היו לארגון הטרור עמדות תצפית, מתחמי אימונים לפעילי הטרור וכן מנהרות טרור. בפעולה זו חוסלו מספר מחבלים.

בנוסף, במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-450 מטרות של ארגון הטרור חמאס, ביניהן מתחמים צבאיים, עמדות תצפית, עמדות נ"ט, ועוד. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מפקדות, עמדות שיגור טילי נ"ט ועמדות תצפית נוספות של ארגון הטרור.

צפו בתיעוד החדש מהכניסה הקרקעית:

הקרבות ברצועת עזה: לוחם שריון נפל, לוחם צנחנים נפצע קשה

הבוקר (ב') הותר לפרסום כי בקרבות ברצועה נפל לוחם שריון ונפצע לוחם צנחנים. לוחם השריון שנפל הוא סמ"ר שחר כהן מבטח, בן 22 מכרמיאל, לוחם שריון בגדוד 9, חטיבה 401, עוצבת "עקבות הברזל" שנפל אתמול (א') בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחם מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצע באורח קשה במהלך לחימה ברצועת עזה. משפחותיהם עודכנו.