נמשכת הפעילות בעומק הרצועה, 2,500 מטרות הותקפו עד כה

הלילה הכווינו הכוחות כלי טיס לתקיפה של מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס הכולל מפקדות מבצעיות, עמדות תצפית ותשתיות טרור נוספות - צפו בתיעוד הכניסה הקרקעית לרצועה | במקביל, פעילות במחנה הפליטים בג'נין

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 08:38 כא בחשון התשפד

נמשכת הפעילות בעומק הרצועה, 2,500 מטרות הותקפו עד כה
הכניסה הקרקעית לעזה, צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים לחסל מחבלים בקרבות פנים אל פנים ולהכווין כלי טיס להשמיד תשתיות טרור, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית ומפקדות מבצעיות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. הלילה, הכווינו הכוחות כלי טיס לתקיפה של מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס הכולל מפקדות מבצעיות, עמדות תצפית ותשתיות טרור נוספות. בפעילויות המשולבות לכוחות היבשה והאוויר ברצועה, נתקפו עד כה מעל ל-2,500 מטרות, כך לפי דובר צה"ל.

צפו בתיעוד הכוחות הקרקעיים ברצועה:

גורם ביטחוני מאשר: 20 אלף נהרגו ברצועה - רובם מחבלים

במקביל לפעילות הכוחות ברצועה, בשעה 5:34 הופעלה אזעקה בקיבוץ משגב עם ומאוחר יותר נודע כי מדובר באזעקת שווא. בנוסף, הודיע דובר צה"ל בשעה 3:00 כי כוחותינו פועלים במחנה הפליטים ג'נין לסיכול טרור.

גורם ביטחוני בכיר אישר אמש (מוצאי שבת) כי מתחילת המלחמה נהרגו מתקיפות צה"ל ברצועת עזה 20 אלף בני אדם - רובם מחבלים. לפי הדיווח בחמאס דיווחו על פחות מעשרת אלפים הרוגים, אך לטענת הגורם המספר אינו נכון. הגורם טען כי כי בחמאס מדווחים שיותר מחצי מההרוגים הם נשים וילדים - נתון מומצא. לפי הדיווח, מאות נהרגו בקריסת מנהרות ברצועה. "רק כשהם ירגישו את החרב על הצוואר הם יציעו עסקה לשחרור החטופים, כדי להציל את עורם", אמר.