הותר לפרסום: שני לוחמי סיירת גבעתי נהרגו, שניים נוספים נפצעו

דובר צה"ל התיר לפרסום שמם שני שניים לוחמים שנפלו בקרב ברצועת עזה, השניים נהרגו כתוצאה מטיל RPG שנורה לעבר מבנה בו שהה כוח צה"ל | גלנט שוחח עם לוחמים ואמר: "לצערנו, המחירים ביממה האחרונה היו כבדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 17:59 טז בחשון התשפד | עודכן בתאריך 31/10/23 19:15

הותר לפרסום: שני לוחמי סיירת גבעתי נהרגו, שניים נוספים נפצעו
לוחמי צהל שנהרגו, צילום: דובר צהל

דובר צה"ל התיר לפרסום שמם שני שניים לוחמי סיירת גבעתי שנפלו הבוקר (ג') בקרב ברצועת עזה, השניים נהרגו כתוצאה מטיל RPG שנורה לעבר מבנה בו שהה כוח צה"ל, זאת במסגרת הפעולה הקרקעית של עוצבת הפלדה (אוגדה 162) בדרך לעיר עזה. שני לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה הודעה נמסרה לבני משפחותיהם.

  • סמ"ר רועי וולף בן 20, מרמת גן, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
  • סמ"ר לביא ליפשיץ בן 20, ממודיעין- מכבים- רעות, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום בבסיס פלמחים ונפגש עם לוחמי צוות אוויר, לוחמי יחידת "זיק" של חיל התותחנים ולוחמי היחידות המיוחדות "שלדג" ו-669. במהלך הביקור שמע השר סקירות על פעילות היחידות בימי הלחימה לסיוע לכוחות היבשה הפועלים ברצועת עזה ולסגירת מעגלים מהירה, סיכול עשרות חוליות מחבלים ופגיעה בתשתיות טרור.

"אנחנו מפעילים כוחות בהיקף גדול, בעומק הרצועה, יש קרבות כנגד הכוחות שפועלים והתוצאות וההישגים בשדה הקרב הם גבוהים מאוד. לצערנו, במלחמה יש גם מחירים, והמחירים ביממה האחרונה היו מחירים כבדים", כך אמר גלנט והוסיף: "ולמרות זה, אנחנו נחושים גם להמשיך ולנצח. אני מאמין בכם, אני רואה את הפנים שלכם, פנים של לוחמים, במקרה שלכם, לוחמים שעברו קרבות קשים בימים האחרונים".