כתב אישום יוגש נגד השחקנית הערביה שהביעה תמיכה בחמאס

פרקליטות מחוז צפון תגיש כתב אישום נגד מאיסה עבד אלהאדי, השחקנית שתמכה במעשי החמאס | עופר שכטר, ששיחק לצידה, כתב: "תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 10:59 יד בחשון התשפד

כתב אישום יוגש נגד השחקנית הערביה שהביעה תמיכה בחמאס
מאיסה עבד אלהאדי, צילום: דוברות המשטרה

מאז פרוץ המלחמה הקשה, הציבור הישראלי התגייס בהמוניו כדי לסייע ללחימה ברוצחים האכזריים. מקרב ערביי ישראל היו מי שבחרו להביע תמיכה במעשיו הרצחניים של החמאס, אחת מהם היא השחקנית הערביה מאיסה עבד אלהאדי. אחרי הפרסומים שלה, היא נעצרה בידי המשטרה והיום (א') נודע כי יוגש נגדה כתב אישום.

פרקליטות מחוז צפון תגיש כתב אישום נגדה בגין הסתה, אחרי שבשבוע שעבר היא שוחררה למעצר בית. נזכיר כי השחקנית העלתה סדרת סטוריז לרשת אינסטגרם בהן הביעה תמיכה בארגון האכזרי וביקרה בחריפות את תקיפות ישראל בעזה. מי שתקף אותה היה השחקן עופר שכטר, שמוכר לכולנו מהסדרות שנות השמונים, ושיחק לצידה של מאיסה בסדרה "מתים לרגע". שכטר, ציטט את הסטורי שהעלתה השחקנית הערביה וכתב: "מתבייש בך. תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".

בן גביר על שופט בית המשפט המחוזי: "כך נראים אויבים מבית, בושה"

אחרי ששוחררה למעצר בית בידיי השופט ערפאת טאהא, כתב איתמר בן גביר: "משטרת ישראל מיד פעלה בנחישות לעצור, אבל כל זה לא סיפק את השופט ערפאת טאהא מבית המשפט המחוזי בנצרת שהורה לשחררה כי לדבריו 'ספק רב אם יש בפרסום הפוסטים עבירה פלילית'. כך נראים אויבים מבית. בושה".