לאחר מטח לצפון ולמרכז: צה"ל תוקף בסוריה

עם סיומו של היום השמיני למלחמה מטח כבד נורה לעבר ערי המרכז והשרון: אזעקות הופעלו בתל אביב ובראש העין, בבת ים, חולון, ראשון לציון, רמלה ואלעד. יירוטים בפתח תקווה, דיווח על נפילה בבת ים | אזעקות גם בעלמה ובאבני איתן בצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/23 21:01 כט בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 14/10/23 22:04

לאחר מטח לצפון ולמרכז: צה"ל תוקף בסוריה
רקטות נורו מלבנון, צילום: Ayal Margolin/Flash90

היום השמיני למלחמה: מטחי הרקטות לעבר ערי הדרום וגוש דן נמשכים, והערב (מוצאי שבת) הופעלו אזעקות במרכז ובצפון. בשעה 21:00 במספר ערים במרכז, ובשעה 21:55 במושבים עלמה ובאבני איתן. מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח הראשוני על הפעלת התרעות, זוהו שני שיגורים משטח סוריה לשטח מדינת ישראל שנפלו בשטח פתוח. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות. לפני זמן קצר שוגר מיירט לעבר מטרה חשודה שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל, הנושא בבדיקה. בנוסף, צה"ל תוקף כעת בירי ארטילרי את מקור הירי בשטח סוריה".

האזעקות במרכז הופעלו בתל אביב יפו, בת-ים, חולון, ראשון לציון, בני ברק, רמת גן, רמת השרון, לוד, רמלה, פתח תקווה, כפר קאסם, ראש העין, גבעתיים ואלעד. באשקלון שני בתים נפגעו מפגיעה ישירה של רקטה וצוותי כבאות והצלה סורקים את בתי הקרקע ואת הבניין הסמוך בכדי לשלול לכודים ונפגעים.

מלחמת חרבות ברזל

מלחמת חרבות ברזל, פגיעה ישירה, ארכיון | צילום: Edi Israel/Flash90

ממד"א נמסר: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות, חובשים ופראמדיקים של מד"א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. כמו כן, גם בגזרת הצפון לא ידוע על נפגעים.

צה"ל תוקף מטרות של חיזבאללה