מיכאלי מצדיקה את תקיפת הרב לוינשטיין: "מדובר באדם שנאבק נגד נשים"

יו"ר מפלגת העבודה הצדיקה את תקיפת ראש המכינה הקדם צבאית "בני דוד. בנוסף התייחסה לתפילות במרחב הציבורי של תל אביב: "מחיצה באמצע דיזינגוף זה צלם בהיכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 12:04 ה בתשרי התשפד

מיכאלי מצדיקה את תקיפת הרב לוינשטיין: "מדובר באדם שנאבק נגד נשים"
חה"כ מרב מיכאלי |, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

יו"ר מפלגת העבודה, חברת הכנסת מירב מיכאלי, התייחסה הבוקר (ד') למגוון לכמה נושאים הקשורים בהפרדה מגדרית בכנס דת ועיר של תנועת נאמני תורה ועבודה, קולך ועתים. מיכאלי התייחסה גם לתקיפת ראש המכינה הקדם צבאית "בני דוד", הרב יגאל לוינשטיין, והצדיקה את שאירע אמש.

"מדובר באדם שנאבק נגד נשים במרחב הציבורי"

"מוצדק להפגין נגד הרב לוינשטיין", אמרה. "מדובר באדם שנאבק נגד נשים במרחב הציבורי בכלל ונגד נשים בצה"ל בפרט. כשהוא פועל מהישיבה שלו נגד צה"ל, נשים וליברליות במדינה דמוקרטית, באמצעות הכסף הרב שהוא מקבל מהמדינה, אף אחד לא מפגין נגדו".

"מחיצה באמצע דיזינגוף זה צלם בהיכל"

מיכאלי דיברה גם על הפרדה מגדרית במרחב הציבורי, ואמרה "הגרעינים המשיחיים היו תמיד, הכסף העצום עכשיו מאפשר להם לפעול את פעולתם האגרסיבית, להשתלט על הפרהסיה ולהחליט על אופיה של ישראל. הפרדה צריכה להיות מחוץ לחוק, אין הבדל בין הפרדה מגדרית לגזעית".

על התפילות במרחב הציבורי של תל אביב עם מחיצות, אמרה: "מחיצה באמצע דיזינגוף זה צלם בהיכל. לא צריכה להיות גם מחיצה בכותל. הכותל הפך לבית כנסת חרדי קיצוני וזו תעודת עניות למה שקורה במדינת ישראל. לא צריכה להיות מחיצה בין גברים לנשים בכותל המערבי".