נתניהו שוחרר מבית החולים: זאת ההנחיה שקיבל מהרופאים

לאחר שהיה מאושפז והושתל בליבו קוצב לב, שוחרר ראש הממשלה מבית החולים שיבא. רופאיו הורו לו לשתות הרבה מים ולא להתאמץ יותר מידי. בבית החולים הוציאו הבהרה בנוגע לשמועות על ההנחיות שקיבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 09:41 ו באב התשפג

נתניהו שוחרר מבית החולים: זאת ההנחיה שקיבל מהרופאים
נתניהו, שוחרר מבית החולים, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שהיה מאושפז בבית החולים וקוצב לב הושתל בליבו, שוחרר הבוקר (ב') ראש הממשלה נתניהו מבית החולים שיבא. רופאיו של נתניהו הנחו אותו לשתות הרבה מים ולא להתאמץ יותר מידי. בבית החולים שיבא הוציאו הודעה לפיה, בניגוד לפרסומים, ‏אין הנחיה לראש הממשלה לנוח בבית יומיים, רק לשתות הרבה ולא להתאמץ יותר מדי.

הסרטון של נתניהו מבית החולים

אתמול, שחרר נתניהו סרטון מבית החולים בו אמר: "אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם בשלומי, ולהודות גם לצוות המצוין בשיב"א שמלווה אותי, כפי שאתם רואים מצבי מצוין. אנחנו במאמצים להשלים את החקיקה וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה, אבל בכל מקרה אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת".


 

סבל במשך 12 שניות מהפרעת קצב והיה בסכנת חיים

כזכור, ב"חדשות 13" פורסמו פרטים לגבי אשפוזו של נתניהו. לפי הדיווח, נתניהו הוא זה שהפעיל את מכשיר הניטור, זאת לאחר שחש ברע בביתו. לפי הדיווח, נתניהו סבל במשך 12 שניות מהפרעת קצב ואף היה בסכנת חיים, זאת לפי רופאיו, דבר שגרם לכך שהוא הובהל במהירות לבית החולים.