"מחר אני מצטרף": המסר של נתניהו מבית החולים

לאחר שנודע כי שישהה עוד לילה בבית החולים, עדכן ראש הממשלה במצבו והדה לצוות בית החולים. נתניהו התייחס לקידום החקיקה וקיווה לקדם גם הסכמה רחבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 16:55 ה באב התשפג

"מחר אני מצטרף": המסר של נתניהו מבית החולים
נתניהו בסרטון מבית החולים, צילום: צילום מסך

לאחר שאושפז בשנית בתקופה האחרונה והושתל בגופו קוצב לב, פרסם ראש הממשלה סרטון מבית החולים והודיע כי מאמצי החקיקה נמשכים גם בהיעדרו. יחד עם זאת, השאיר נתניהו פתח להסכמות של הרגע האחרון ואמר כי נעשים "מאמצים לעשות את זה בהסכמה".

החקיקה תימשך, פתח נותר להידברות

בסרטון עצמו הודה נתניהו גם לרופאיו: "אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם בשלומי, ולהודות גם לצוות המצוין בשיב"א שמלווה אותי, כפי שאתם רואים מצבי מצוין. אנחנו במאמצים להשלים את החקיקה וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה, אבל בכל מקרה אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת".

המסר של נתניהו מבית החולים צילום: דוברות ראש הממשלה

"הפרעת קצב זמנית"

פרופ' רועי בינרט מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא ופרופ' איל נוף מנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית בשיבא עדכנו  הבוקר (א') במצבו ומסרו כי נתניהו יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למרכז הרפואי שיבא אתמול בשעות הלילה. מכיוון שזיהו בצנטר התת עורי שהשתלנו בגופו שבוע קודם לכן, הפרעת קצב זמנית שארעה במהלך מוצאי שבת - זו הסיבה שהזמנו את ראש הממשלה בדחיפות לבית החולים כדי לעבור הליך של קוצב לב. ההשתלה עברה בצורה חלקה ללא כל סיבוכים, הוא לא נמצא במצב מסכן חיים, הוא מרגיש מצוין וחוזר לשגרתו", מסרו הרופאים.

צילום: דוברות שיבא

צילום: ערוץ כנסת