קרן מרציאנו תקפה וסמוטריץ' הגיב: "חסר לי עוד משפט במרוקאית"

שר האוצר העלה תמונה מדיווח של העיתונאית קרן מרציאנו וכתב: "מבין שקשה לכם בתקשורת". מרציאנו הגיבה בציניות: "המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק". סמוטריץ' השיב בשנית: "אפס מקצועיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 10:00 כד בסיון התשפג

קרן מרציאנו תקפה וסמוטריץ' הגיב: "חסר לי עוד משפט במרוקאית"
סמוטריץ' ומרציאנו, קרב ציוצים, צילום: CC BY-SA 4.0 Own work Noam Revkin Fenton/Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף אמש (ב') בחשבון הטוויטר שלו דיווח של העיתונאית קרן מרציאנו בנוגע להתחזקות השקל והיחלשות הדולר. סמוטריץ' העלה תמונה מהדיווח של מרציאנו בערוץ 12 וכתב: "תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

"הי בצלאל אנסח מחדש את הידיעה"

מרציאנו הגיבה בציניות לסמוטריץ' והשיבה: "הי בצלאל אנסח מחדש את הידיעה" כתבה וניסחה מחדש: "השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק,עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה". עכשיו זה בסדר?" כתבה.

קרן מרציאנו

קרן מרציאנו, עקצה את שר האוצר. צילום: צילום מסך, חדשות 12

"חסר לי משפט במרוקאית": קרב הציוצים המשיך

סמוטריץ' ראה את הדברים והגיב בשנית: "משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם" כתב. אבל זה לא מגמר כאן, מרציאנו מיהרה להמשיך את קרב הציוצים וכתבה: "לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך. עכשיו הכל מובן. מקווה בשבילך ובשביל כלכלת ישראל שיום אחד תהיה גאה במדיניות הכלכלית שלך כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי. וזהו, לא אגיב יותר, נראה לי שהגיע הזמן לעבוד היום".