בן גביר האשים את המפגינים והמשטרה הבהירה: "מדובר במדינה זרה"

השר לביטחון לאומי גיבה אמש את שוטרי משטרת ישראל לאחר שבטלגרם פורסמו פרטים של כמה מהם, והאשים כי "מתנגדי הרפורמה חוצים עוד קו אדום ומסוכן" | המשטרה פרסמה הבהרה ובן גביר כתב בעקבותיה: "תמיד אמשיך לתת גב לשוטרים מול מתקפות כלפיהם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/06/23 07:28 כב בסיון התשפג

בן גביר האשים את המפגינים והמשטרה הבהירה: "מדובר במדינה זרה"
השר איתמר בן גביר | , צילום: Ben Hakoon/Flash90

הפגנות רבות נגד הממשלה והרפורמה המשפטית התקיימו אמש (ש') ברחבי הארץ. ראשי המחאה מנהלים קמפיינים רבים, ואתמול האשים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי מתנגדי הרפורמה חצו קו אדום. לאחר מכן הגיע גם ציוץ הבהרה. 

"מדובר בחציית קו חמורה ומסוכנת שמטרתה להטריד ולפגוע בשוטרים"

"מתנגדי הרפורמה חוצים עוד קו אדום ומסוכן", כתב בחשבון הטוויטר שלו השר בן גביר. "בימים האחרונים הם מפרסמים תמונות של שוטרים בצירוף מספרי הטלפון האישיים שלהם, הם מנסים להלך אימים על שוטרים ולמנוע מהם לבצע את עבודתם, מדובר בחציית קו חמורה ומסוכנת שמטרתה להטריד ולפגוע בשוטרים ובמשפחותיהם, אני נותן גיבוי מלא לשוטרים".

אחרי פרסום הדברים, במשטרה התייחסו לדברים, ובהודעת הארגון נכתב: "בשעות האחרונות פורסמו ברשתות החברתיות אלפי ציוצים, בהם נחשפו פרטי שוטרים תוך קריאה לפעולה נגדם. על פי בדיקת גורמי הביטחון, מתחזק החשד כי מדובר בסבירות גבוהה בקמפיין של מדינה זרה שמטרתו לגרום לחיכוך בציבור". 

"כולי תקווה שציוצים אלו אכן לא מתוכנו"

בן גביר נאלץ להבהיר גם הוא בציוץ נוסף כי קיבל עדכון מגורמי הביטחון על חשד שהציוצים כנגד השוטרים הם מטעם מדינה זרה, "כולי תקווה שציוצים אלו אכן לא מתוכנו (למרות שמעורבות של מדינה זרה היא חמורה ביותר) - תמיד אמשיך לתת גב לשוטרים מול מתקפות כלפיהם", כתב.