לפיד עונה לגנץ: זה יהיה אסון

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, התייחס למחלוקת שקורעת את האופוזיציה ואמר כי מתוקף תפקידו הוא זה שצריך להחליט מי תהיה הנציגה וטען כי האפשרות השנייה, שיהיו שני נציגים מקואליציה, תהיה אסון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 15:24 ט בסיון התשפג

לפיד עונה לגנץ: זה יהיה אסון
יאיר לפיד, צילום: אלעד גוטמן

מתיחות באופוזיציה: הוויכוחים בין יש עתיד למחנה הממלכתי סביב נציגת האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים נמשכים. בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, התייחס היום (ב') למחלוקת עם המחנה הממלכתי ואמר כי מתוקף תפקידו הוא זה שצריך להחליט מי תהיה הנציגה וטען כי האפשרות השנייה, שיהיו שני נציגים מקואליציה, תהיה אסון. 

"תפקידי כיו"ר האופוזיציה זה להוביל את המהלך למינוי נציג האופוזיציה, בחרנו בקארין, הודענו על זה לפני כשלושה שבועות, כל מפלגות האופוזיציה יודעות את זה ואני סמוך ובטוח שנפעל ביחד להעביר את המהלך כי האפשרות השנייה היא שיפוצלו הקולות ואז יהיו באמת שני נציגים לקואליציה, זה יהיה אסון לדמוקרטיה ואסון לאומה", אמר לפיד.

בני גנץ, "נרעיד את המדינה"

בני גנץ, "נרעיד את המדינה" צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"זה גול עצמי מפואר ופרס לקואליציה"

כזכור הבוקר בהודעת תדרוך תקפו במחנה הממלכתי את יו"ר יש עתיד כשאמרו שהם לא קונים את דבריו של יו"ר יש עתיד והאשימו אותו בכך ש"רתם את העגלה לפני הסוסים", וביצע מחטף מבלי להיוועץ עם חבריו מהאופוזיציה. עוד אמרו במחנה הממלכתי: "כל זאת כשקיום הבחירות ב-14.6 טרם הובטח. זה גול עצמי מפואר למאמצים שאנו משקיעים במשך שבועות ופרס לקואליציה". לדבריו: "ממליצים לו ולכולנו, לרכז את המאמצים בעת הזו בדבר החשוב - לדאוג שיקבע המועד, ולוודא שהקואליציה מעמידה מועמד אחד מטעמה כפי שסוכם, כך שנציגות האופוזיציה תובטח".