נתניהו ממזער נזקים: "נמשיך במאמצים שלנו להגיע להסכמה רחבה"

אחרי שהודיע הבוקר כי, "הרפורמה המשפטית תחזור", ראש הממשלה בנימין נתניהו מרגיע את האופוזיציה ומשדר מסר שונה: "אפשר להגיע לדברים מסוכמים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/05/23 17:34 ד בסיון התשפג

נתניהו ממזער נזקים: "נמשיך במאמצים שלנו להגיע להסכמה רחבה"
נתניהו, הרפורמה תחזור?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצר הבוקר סערה כשהודיע אחרי העברת התקציב כי, "הרפורמה המשפטית תחזור". אחרי שההתבטאות הביאה למתקפות של בכירים באופוזיציה, נתניהו מיהר לפרסם הבהרה עם מסר מרוכך. 

נתניהו במסר לשותפיו הפוליטיים


 

"אתמול היה יום גדול למדינת ישראל. הממשלה בראשותי הביאה בשורה גדולה לאזרחי ישראל. העברנו תקציב דו-שנתי, מה שנותן יציבות ותנופה לכלכלה וגם נותן 4 שנים יציבות בפוליטיקה שלנו וזה דבר חשוב", אמר נתניהו בהודעה שפרסם. 

נתניהו: "נעשה את זה בעוצמה ומכל הכיוונים"

ראש הממשלה הוסיף: "עכשיו אנחנו יכולים להתפנות לכל המאמצים להוריד את יוקר המחייה ואנחנו נעשה את זה בעוצמה ומכל הכיוונים האפשריים: הגברת תחרות, הורדת מכסים, הורדת בירוקרטיה, והכל למענכם אזרחי ישראל. אנחנו כמובן נמשיך במאמצים שלנו להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר בנושא הרפורמה המשפטית. אני מאמין שעם רצון טוב ורצון אמיתי אפשר להגיע לדברים מסוכמים שישרתו את כל אזרחי ישראל".

האיום של גנץ: "מדינת ישראל תרעד"

נזכיר כי אחרי ההתבטאות של נתניהו הבוקר, תקף יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ואמר: "דווקא בעת מרובת האתגרים הזו, נתניהו מרגיש שוב שיכרון כוח ומדבר על החזרת ההפיכה המשטרית לשולחן. אז אני מזכיר לו - שטיפשות זה לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאות אחרות. אני מבטיח לו, שאם הדיבורים יהפכו למעשים – הפעולות שראינו יהיו רק הסיפתח. מדינת ישראל תרעד והוא יתנגש במגבלות הכוח".