שלטים נגד האלוף הוצבו ברחבי יו"ש, במערכת הפוליטית גינו: "קמפיין בזוי"

שלטים נתלו נגד אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס לאורך הכבישים 60 ו-5 בהם נכתב "פוקס לא סופר אתכם". ראשי המערכת הפוליטית והביטחונית גינו: "מזיק לקשר המיוחד והחזק בין ההתיישבות לצבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/23 14:07 כז באייר התשפג

שלטים נגד האלוף הוצבו ברחבי יו"ש, במערכת הפוליטית גינו: "קמפיין בזוי"
יהודה פוקס, צילום: דובר צה"ל

בשבועות האחרונים נתלו שלטים לאורך כביש 60 וכביש 5 בהם הודעות גינוי נגד אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס. בשלטים שהופצו נכתב "ההתנכלות להתיישבות נמשכת, 6 פינויים בתוך שבוע. סמוטריץ', בן גביר, פוקס לא סופר אתכם". היום (ה'), הרמטכ"ל וראשי המערכת הפוליטית פרסמו הודעות גינוי. כזכור גם בשנה שעברה שנה הופצו שלטים נגד האלוף בהם נכתב "חזק על יהודים בחומש - חלש בחווארה".

הגינוי לקמפיין נגד האלוף יהודה פוקס "הקמפיין משמיץ ולא ראוי"

בהודעה שהוציא דובר צה"ל נאמר: "הרמטכ"ל מגנה את הקמפיין המשמיץ והלא ראוי נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס. מפקד פיקוד המרכז הוא קצין יוזם, ערכי ומסור למשימתו. כוחות הביטחון בפיקודו פועלים מדי יום ביומו לסיכול הטרור, ולשמירת שלומם וביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון". גם חברת הכנסת שרון ניר מישראל ביתנו גינתה את הקמפיין נגד האלוף.

יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי בני גנץ גינה בחשבון הטוויטר שלו את הקמפיין  "הקמפיין נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס מכוער ופחדני. פוקס הוא קצין מצטיין, לוחם עז וערכי שמקדיש את חייו למען ביטחון ישראל. מפקד שאחראי לשמירה על הביטחון ומוביל לילה לילה מבצעים לסיכול טרור, לצד שמירה על החוק והסדר".

"מזיק לקשר המיוחד והחזק בין ההתיישבות לצבא"

גם יואב גלנט שר הביטחון הגיב לאירועים ברשתות כשצייץ "מגנה בשאט נפש את הקמפיין הבזוי נגד מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס. האלוף פוקס הוא לוחם ומפקד מצטיין, המוביל את חייליו יומם וליל במשימות ההגנה על תושבי יהודה ושומרון בפיקודו, ובביצוע עשרות פעולות לסיכול הטרור".

מי שעוד הגן על האלוף הוא יו"ר מועצת אפרת שבהודעה שהוציא תיאר את המציאות הביטחונית המורכבת, שמנוהלת על ידי האלוף ולכן צריך להכיר לו תודה. "על כן מי שמבקש לצאת בקמפיין כנגד לובשי המדים", הוסיף רביבי,  "עלול חלילה להרפות את ידיהם, הוא מזיק לקשר המיוחד והחזק בין ההתיישבות לצבא ולא פחות חמור הוא מסכן את התדמית החיובית של המתיישבים והישראלים שמחבקים את חיילי צה"ל כי צה"ל יש לנו רק אחד".

כזכור בשנה שעברה נתלו השלטים מצד מפגנים ימניים נגד האלוף, וכן התקיימה הפגנת שמאל בכניסה לקיבוץ בו הוא מתגורר במחאה על מעצר מבוקשים שלטענתם פוגע בילדים פלשתינים.