האם השכולה בפוסט מטלטל: "מזל טוב יגל אהוב"

אסתי יניב אמם של הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה, פרסמה ברכת יום הולדת כאובה לרגל יום הולדתו של יגל: "רצינו לחגוג יום הולדת עגול, לצאת לטיול משפחתי, נשאר לנו רק לשאת את העול, לוותר על חיבוק אמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 20:04 כא באדר התשפג

האם השכולה בפוסט מטלטל: "מזל טוב יגל אהוב"
יום הולדת ליגל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ברכת יום הולדת מהאם השכולה: אסתי יניב, אמם של יגל והלל יניב הי"ד, שני האחים תושבי הר ברכה, שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה לפני כשלושה שבועות, פרסמה הערב (ג') פוסט מצמרר בחשבון הפייסבוק שלה לרגל יום הולדתו של יגל הי"ד, שהיה אמור לחגוג היום 20. "מַזָּל טוֹב יָגֵל אָהוּב. מַזָּל טוֹב לַיֶּלֶד שֶׁתָּמִיד יִשָּׁאֵר בֵּן רֶגַע לְעֶשְׂרִים" כתבה אסתי בכאב. 

הפוסט המלא: "מזל טוב לילד שתמיד ישאר בן רגע לעשרים"

יגל היה תלמיד ישיבת ההסדר בגבעת אולגה שהתגייס למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה"ל. הוא ואחיו הלל הי"ד הותירו אחריהם הורים ושלושה אחים קטנים.

"חטפנו סטירת לחי אדירה מהקב"ה"

לאחר קבלת הבשורה על הרצחם של בניה, אסתי שיתפה בהקלטה לנוער הר ברכה את תחושותיה. "חטפנו סטירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים ואת החסד. יש לנו חור ענק בלב, ושום דבר לא יסגור אותו. לא בנייה, לא הפגנה, לא שום דבר. גם אם שמחות במשפחה יהיו פלסטר, החור יישאר ואנחנו נלמד לחיות איתו בשמחה ולהמשיך", אמרה אסתי.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il