נתניהו זועם: "ערוצי תקשורת מגוייסים נגד הממשלה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו תקף את ערוצי התקשורת וטען כי הם מגויסיים לטובת מתנגדי הרפורמה: "סרבנים הופכים לגיבורים, חוסמי כבישים הופכים ללוחמי חופש, צונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 16:01 כ באדר התשפג | עודכן בתאריך 13/03/23 16:09

נתניהו זועם: "ערוצי תקשורת מגוייסים נגד הממשלה"
צילום: Erik Marmor/Flash90

בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום (ב'), האשים ראש הממשלה, בנימין נתניהו את התקשורת בהתגייסות לטובת מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט. "בתקשורת השמאל סרבנים הופכים לגיבורים, חוסמי כבישים שממררים את החיים של רבבות ישראלים וחוסמים אמבולנסים, הופכים ללוחמי חופש. בתקשורת השמאל, רפורמה שמחזקת את הדמוקרטיה הופכת ל'קץ הדמוקרטיה'", פתח נתניהו את נאומו. 

"צונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז"

עוד הוסיף ואמר כי "זה מה שערוצי התקשורת, בצונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז, מנסים להנחיל לציבור. מול השקרים אפשר לעשות רק דבר אחד - לומר את האמת ולהילחם על האמת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו וזה מה שאני מבקש מכם לעשות מול הנחשול האדיר של שקרים ופייק ניוז. יש פה צונאמי של הינדוס תודעה שלא ידענו כמותו וזה דבר שמאוד מסוכן למשטר דמוקרטי".

האופוזיציה

האופוזיציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו טען כי התקשורת מונעת מהאופוזיציה להגיע להידברות עם הקואליציה. "אבל יש פה לא רק פייק ניוז אלא גם משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה על כך שהם מנחמים את השר יריב לוין על פטירת אביו, משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה שעומדים על ידי כשאני בא ללחוץ את ידו של ח"כ בועז טופורובסקי אחרי שעבר תאונת דרכים, משטרת מחשבות שמצדיקה את ההצטרפות של האופוזיציה למצור המזעזע נגד רעייתי. אנחנו רואים ערוצי תעמולה מגויסים שמנסים למנוע מהאופוזיציה לשבת ולדבר איתנו כדי להגיע להסכמות". 

"הדבר הנכון לעשות הוא להידבר, לנסות להגיע להסכמות"

בסוף דבריו, נתניהו קרא להידברות כדי לנסות להגיע להסכמות. "בכל זאת אני מביע כאן תקווה. אני מקווה שבכל זאת יהיו אנשים ונשים באופוזיציה שיקומו ויהיו מוכנים להידבר. אני מקווה שהם ייענו לקריאתנו משום שהדבר הזה רק יעזור לדמוקרטיה הישראלית וגם יעזור לקבע את הרפורמה המוסכמת שאנו מעוניינים להעביר כאן, ואני מקווה שהם ימצאו את העוז ואת היושר להתגבר על ערוצי התעמולה ויבואו לעשות את הדבר הנכון.  . עדיין לא מאוחר ואני עדיין לא מוותר על כך".