אמא של מוישי קליינרמן בפתק קורע לב: "מתחננת לה' שתחזור אלי"

אמו של מויישי קליינרמן הנעדר כבר כמעט שנה, כתבה לילדיה פתקים לכבוד חג הפורים ולא פסחה גם על הבן הנעדר. בפתק המרגש עד דמעות כתבה: "מתחננת לה' שתחזור אלי הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 19:05 טו באדר התשפג

אמא של מוישי קליינרמן בפתק קורע לב: "מתחננת לה' שתחזור אלי"
קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

כבר כמעט שנה: כבר 11.5 חודשים עברו מאז נעדר הנער מוישי קליינרמן. למרות מאמצים רבים שכללו מספר מבצעים של המשטרה וחיפוש מאסיבי של איזור הר מירון, מוישי עוד לא נמצא. בכל הזמן הזה עומדת בחזית אימו של מוישי, גיטי שמנסה להשאיר את הנושא בסדר היום במדינה ולהזכיר כי בנה עדיין לא שב.

גם בחג הפורים, הזכירה גיטי את בנה הנעדר. בפתק קורע לב כתבה לו כי היא מתפללת לחזרתו. כחלק מחג הפורים, כתבה גיטי לכל אחד מילדיה פתק והשאירה גם למוישי פתק על מיטתו בו כתבה: "אני מתחננת לה' שתחזור אלי הביתה בריא ושלם בגוף, נפש ורוח. אמן כן יהי רצון. אמא".

הפתק של גיטי קליינרמן

הפתק של גיטי קליינרמן צילום: ללא

הבקשה המיוחדת של גיטי קליינרמן

ביום ראשון, רגע לפני פורים ביקשה גיטי בקשה מיוחדת מעם ישראל ברוח החג: "דווקא עכשיו בערב פורים, היום הקדוש בשנה, בכוחנו הדבר למשוך ישועות מלמעלה בפרט ובכלל", היא אומרת ומפרטת, "איך? על ידי שניתן השנה משלוח מנות דווקא למישהו שפחות היינו בקשר איתו, וכך נזכה לקיים משלוח מנות איש לרעהו. האדם יהיה רעהו, ונזכה בזכות האחדות לישועת הפרט והכלל, אמן כן יהי רצון". 

גיטי קליינרמן, פתק מרגש למוישי

גיטי קליינרמן, פתק מרגש למוישי צילום: David Cohen/Flash90

נראה לאחרונה סמוך למירון

כזכור, הנער החרדי ממודיעין עילית נעלם בסוף חודש מרץ בשנה שעברה, כאשר הוא נראה לאחרונה סמוך למירון ומאז נעלמו עקבותיו. חיפושים נרחבים נערכו במטרה לאתר אותו, והמשטרה חוקרת את העניין. בנוסף, מאות שוטרים ומתנדבים משתתפים בחיפושים בתוואי המיוער של מירון "אנחנו הופכים כל אבן בכל סנטימטר כדי שבסופו של דבר נוכל לתת תשובות למשפחה", הסביר רפ"ק ראובן שמיר ממשטרת מחוז ש"י.