אמו של מוישי קליירנמן חושפת פרטים חדשים על היעלמותו

גיטי קליינרמן מבקשת מהציבור החרדי להגיש תלונה נגד אדם שכנראה פגע בנערים ובילדים: "אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 16:15 י בכסלו התשפג

אמו של מוישי קליירנמן חושפת פרטים חדשים על היעלמותו
קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

250 יום להיעלמותו של מוישי קליינרמן: למרות הכוונות והחיפושים של משטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל, יחידת הרחפנים לישראל וגורמים מקצועיים נוספים, עדיין לא נמצאה סיבת היעלמותו של הנער מוישי קליירנמן. משפחתו מבקשת וקוראת לכל אדם המחזיק מידע על מי היעלמות בנה, ויכול לסייע בפתרון התעלומה, לעדכן את המשפחה והמשטרה. 

גיטי קליינרמן: "עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי?"

אמו של מוישי, גיטי, חשפה פרטים חדשים על היעלמות בנה וביקשה מהציבור לעזור במציאת בנה: "קשה לעבור שבוע אחר שבוע בלי מוישי היקר שלנו. אני יודעת שקיים כיוון חקירה כלשהו שקשור לאדם שכנראה פגע בילדים ובנערים חרדים אבל בציבור החרדי לא מוכנים להגיש תלונות למשטרה או לספר על כך. אני עצמי פגשתי כאלה שנפגעו בירושלים ואני קוראת לרבנים ולהורי הילדים והנערים שנפגעו להשמיע קולם ולגשת להתלונן במשטרה. אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי?".

עוד הוסיפה ואמרה כי "במקביל אנו מודים וממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם ממשיך להרעיף עלינו. אין על העם המדהים שלנו. מוישי הפך להיות הילד של כולם והגיע הזמן שנגיע לפתרון התעלומה.  מחכים ומצפים לבשורות טובות".