בגלל ויכוח על חנייה: 26 שנות מאסר לצעיר שירה למוות בגבר בחולון

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על אוראל זוית, שירה למוות ביורי פודובני ז"ל, 26 שנות מאסר ופיצויים בסך מאות אלפי שקלים: "מקווים שגזר דין שנותן מענה הולם לאלימות הפושה ברחובות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 31/01/23 14:18 ט בשבט התשפג

בגלל ויכוח על חנייה: 26 שנות מאסר לצעיר שירה למוות בגבר בחולון
צילום: Photo by Flash90

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על אוראל זוית, 26 שנות מאסר לאחר שהורשע בהריגה יורי פודובני ז"ל בשנת 2019 באזור התעשייה בחולון, בעקבות ויכוח על חנייה, ובעוד עבירות אלימות נוספות. בנוסף, זוית ישלם פיצויים בגובה 258,000 שקלים למשפחתו של פודובני.

בגזר הדין, כתבו השופטים בן יוסף, היימן וזמיר כי ""עבירות האלימות הפושטות בחברתנו, הורסות כל חלקה טובה ועל בית המשפט להטיל את כל כטבד משקלו המוסרי על מנת למגר, או לפחות לצמצם, את הנגע באמצעות ענישה מתאימה".

"מקווים שגזר דין שנותן מענה הולם לאלימות הפושה ברחובות"

בתום הדיון מסר עורך צחי הבדלי, מפרקליטות מחוז ת"א: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על הנאשם עונש מאסר משמעותי. אנו מקווים שגזר דין שנותן מענה הולם לאלימות הפושה ברחובות ותרבות היד הקלה על ההדק, יהווה הרתעה משמעותית ויסייע במיגור התופעה".

נזכיר כי בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה לפני כחודשיים את זוית, בן 23 מחולון, מסעיפי רצח וניסיון רצח, והמיר את הרשעתו להריגה. הנימוק המרכזי לשינוי האישום היה שהירי בוצע תוך כדי קטטה ולא הוכח כי היחתה בכוונתו לרצוח את פודובוני. השופטים התחשבו בזוית בטיעונים לעונש באומרם כי הוא התחרט על מעשיו.