לפיד התקשר לבנימין נתניהו: "מאחל בהצלחה"

לאחר ניצחון הימין בבחירות וחזרתו הקרובה של נתניהו לראשות הממשלה, יאיר לפיד התקשר מוקדם היום לברך את נתניהו על ניצחונו. הנחה את משרדו לקראת העברת השלטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 18:37 ט בחשון התשפג

לפיד התקשר לבנימין נתניהו: "מאחל בהצלחה"
לפיד ונתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

העברת שלטון מסודרת: לאחר ניצחון גוש הימין בבחירות וחזרתו הקרבה של בנימין נתניהו לכס ראשות הממשלה, במוסדות השלטון נערכים להעברת השלטון בין הגושים. ראש הממשלה יאיר לפיד התקשר מוקדם יותר לבנימין נתניהו וברך אותו על ניצחונו.

איחל הצלחה לנתניהו והורה להתעכונן להעברת השלטון

לפיד איחל לנתניהו הצלחה ואמר כי הדבר החשוב ביותר הוא הצלחת מדינת ישראל. "מדינת ישראל היא מעל לכל שיקול פוליטי. מאחל לנתניהו בהצלחה למען עם ישראל ומדינת ישראל. "מדינת ישראל היא מעל לכל שיקול פוליטי" אמר לפיד והמשיך: "מאחל לנתניהו בהצלחה למען עם ישראל ומדינת ישראל". ראש הממשלה לפיד עדכן את יו"ר האופוזיציה שהנחה את כל זרועות משרדו להכין העברת שלטון מסודרת

גלאון בסרטון לאנשי מרצ

בתוך כך, יושבת ראש מרצ פרסמה היום סרטון לאנשי המפלגה לאחר שלא עברו את אחוז החסימה: "זהו רגע מאד קשה עבורי, ועבור החברים שלי במרצ. תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, אסון למדינה, וכן, גם אסון אישי לי" פותחת גלאון. היא מוסיפה: "דחפתי לאיחוד עם מרב מיכאלי, ובימים האחרונים התרעתי מספר פעמים בפני ראש הממשלה, יאיר לפיד והתרענו בפני אנשיו שהם משחקים באש, ושאם לא ניזהר, לא רק מרצ, אלא המחנה כולו, ישלם את המחיר".

צפו בדברים של זהבה גלאון לפעילי מרצ:

גלאון מסיימת את הסרטון לעוקביה ואומרת: "הערכים ההומינסטים לא נעלמים בגלל 3800 קולות שבחרו בפתק הלא נכון. הם לא נחסמים בידי שום אחוז חסימה - אנחנו נמשיך להילחם, ובסוף ואנחנו ננצח".