לאחר הריאיון לכיפה: גינויים לאמירה החמורה של מיכאלי

יושבת ראש מפלגת העבודה האשימה בראיון לכיפה את נתניהו ובן גביר בשיתוף פעולה ברצח רבין, אמירה עליה חזרה גם היום. במערכת הפוליטית מגנים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 22:03 ב בחשון התשפג

לאחר הריאיון לכיפה: גינויים לאמירה החמורה של מיכאלי
מרב מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

סערת מירב מיכאלי: אמש (ד') פורסם הראיון עם שרת התחבורה מירב מיכאלי כאן ב'כיפה'. בריאיון אמרה מיכאלי אמירה חריגה בה האשימה את ראש הממשלה נתניהו וחבר הכנסת בן גביר בכך ששיתוף הפעולה שלהם הוביל לרצח רבין. היום חזרה מיכאלי על הדברים גם בכנס 'ישראל היום'.

צפו בריאיון מיכאלי לכיפה:

"שחורה נשמתך": בליכוד מגיבים

במערכת הפוליטית מגיבים בחריפות לאמירה הקשה. "מגנה את אמירתה שלוחת הרסן וחסרת האחריות של מרב מיכאלי וקורא לה לחזור בה ולהתנצל" אמר חבר הכנסת מהליכוד יואב גלנט. חבר הכנסת שלמה קרעי הגיב גם וכתב: "שחורים בגדייך ושחורה נשמתך" וחברת הכנסת גלית דיסטל כתבה: "בקור רוח מקפיא דם מיכאלי מנסה לעבור את אחוז החסימה תוך שימוש ציני ומחושב ברצח רבין. היום היא טענה שנתניהו היה שותף לרצח. אם היא תרד עוד קצת בסקרים היא תטען שנתניהו אחז באקדח".

בן גביר מגיב להאשמות הקשות

גם חבר הכנסת בן גביר הגיב לאמירה החריגה וכתב: "הסתה המסוכנת של מיכאלי חוצה שוב ושוב קוים אדומים ומתירה את דמי. לא לחינם עלתה רמת האיומים עליי בתקופה האחרונה ומשמר הכנסת נאלץ לעבות את מעגל האבטחה עליי - בגלל ההסתה הפרועה של מיכאלי" בן גביר הוסיף: "יא נדחקת לעבר אחוז החסימה, והיא מבינה שאם אנחנו מנצחים את הבחירות - קמה ממשלת ימין, שתתקן את הנזקים האדירים שהיא והממשלה שהיא חברה בה גרמו למדינת ישראל בשנה האחרונה".

התגובות בליכוד לאמירות מיכאלי: