יעקוף את הארי פוטר? שיא מכירות לספר של נתניהו

ספרו האוטוביוגרפי של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו רק יצא לחנויות, אבל כבר שובר שיאי מכירות. בהוצאה לאור של הספר מעריכים: יגיע לספר זהב כבר בשבוע הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 17:02 כה בתשרי התשפג

יעקוף את הארי פוטר? שיא מכירות לספר של נתניהו
נתניהו. , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

רק יצא לחנויות וכבר שובר שיאים. ספרו האוטוביוגרפי של ראש הממשלה לשעבר 'ביבי: סיפור חיי', יצא בשבוע שעבר לחנויות ונראה שהוא הופך לאחד הספרים הפופולריים בישראל. ברשת סטימצקי הודיעו היום (ה') כי הספר של נתניהו הוא בעל המכירות הגבוהות ביותר מאז צאתו של הספר הארי פוטר בעברית.

בסטימצקי הספר שני רק להארי פוטר

ספרו של נתניהו, שהושק ב-14 לאוקטובר נמכר החל מסוף השבוע שעבר בוולט, סטימצקי וצומת ספרים ואנשים רבים כבר קראו את הספר. הבוקר חשף מו"ל ההוצאה רותם סלע בראיון לכאן ב' כי הספר צפוי להגיע כבר בשבוע הבא, עשרה ימים לאחר ההשקה למעמד של ספר זהב, אותו מקבלים כותרים המוכרים 20 אלף עותקים.

"ביבי - סיפור חיי"

"ביבי - סיפור חיי" צילום: שיבולת

 הספר הופץ ברשתות, ההוצאה מגיבה בתביעה

השבוע, הודלף העותק המלא של הספר הספר 'ביבי: סיפור חיי', בקובץ pdf בקבוצות וואטסאפ, טלגרם וברשתות חברתיות נוספות, דבר שעלול לפגוע במכירות של הספר, שנמכר ב-99 שקלים. הוצאת הספרים החליטה להגיש היום תביעה ראשונה על קמפיין הפצעת העותקים. התביעה הוגשה כנגד גילי שמחה, עובד קמפיין מפלגת העבודה שהפיץ את הספר ברשת האינטרנט. על פי חוק זכויות היוצרים, הקנס על הפצת עותקים פיראטיים הינו עד 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.