לפיד וגנץ עונים לנתניהו: "יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת"

אחרי שיושב ראש הליכוד תקף אותם בנושא הגרעין, ראש הממשלה ושר החוץ משיבים | לפיד: "לא מוכן להיכנס להתכתשות הזאת כי זה פוגע בביטחון ישראל"; גנץ: "ניסיון הפריצה של איראן לפצצה גרעינית לא מבחין בין ממשלה כזו או אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 19:59 ב באלול התשפב

לפיד וגנץ עונים לנתניהו: "יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת"
גנץ ולפיד. , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בצל החתימה המסתמנת על הסכם הגרעין עם איראן, נפגשו היום (ב') ראש הממשלה ויושב ראש האופוזיציה. עם תום הפגישה נתניהו תקף את לפיד וגנץ, והשניים מיהרו להשיב.

לפיד וגנץ עונים לנתניהו

"אני לא מוכן להיכנס להתכתשות הזאת כי זה פוגע ביבטחון ישראל. יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת אל מול הניסיון של האיראנים להשיג נשק גרעיני. אני קורא ליו"ר האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בביטחון הלאומי שלנו", כתב לפיד.

שר הביטחון הוסיף: "נושאי הביטחון הלאומיים של מדינת ישראל צריכים להישמר מעל הוויכוח הפוליטי של תקופת בחירות. ניסיון הפריצה של איראן לפצצה גרעינית לא מבחין בין ממשלה כזו או אחרת. מול האיום האיראני - עלינו להישאר מאוחדים וממוקדים במטרה. בשעות כאלו, עיניהם של אזרחי ישראל נשואות להנהגה כולה - והאחריות שלנו היא לפעול ביחד, בממלכתיות, ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה".

"יצאתי מודאג יותר ממה שנכנסתי", אמר נתניהו ביציאתו מהפגישה. "לצערי אני לא רואה עמדה ישראלית תקיפה נגד הסכם הגרעין המסוכן. ראש המוסד אומר בצדק שזה הסכם גרוע מקודמו - וגנץ ולפיד לא עושים כלום. אנחנו פעלנו אחרת והלחץ שהפעלנו הוציא את ארצות הברית מההסכם".

צפו בנתניהו תוקף את לפיד:

למרות הדברים של לפיד, מפלגת יש עתיד פרסמה תגובה לנתניהו וכתבה: "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו״ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני".