נתניהו תוקף את לפיד אחרי הפגישה: "יצאתי מודאג יותר ממה שנכנסתי"

לאחר שראש הממשלה וראש האופוזיציה נפגשו לפגישת תדרוך בנושא הגרעין האיראני, נתניהו יצא ותקף: "לצערי אני לא רואה עמדה ישראלית תקיפה נגד הסכם הגרעין המסוכן. ראש המוסד אומר בצדק שזה הסכם גרוע מקודמו - וגנץ ולפיד לא עושים כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 18:29 ב באלול התשפב

נתניהו תוקף את לפיד אחרי הפגישה: "יצאתי מודאג יותר ממה שנכנסתי"
בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל החתימה המסתמנת על הסכם הגרעין עם איראן, נפגשו היום (ב') ראש הממשלה ויושב ראש האופוזיציה. התדרוך לווה במיני-סערה תקשורתית אחרי שנתניהו סירב לפרסום תמונה מהפגישה, דבר שקרה לבסוף.

"יצאתי מודאג יותר ממה שנכנסתי", אמר נתניהו ביציאתו מהפגישה. "לצערי אני לא רואה עמדה ישראלית תקיפה נגד הסכם הגרעין המסוכן. ראש המוסד אומר בצדק שזה הסכם גרוע מקודמו - וגנץ ולפיד לא עושים כלום. אנחנו פעלנו אחרת והלחץ שהפעלנו הוציא את ארצות הברית מההסכם".

צפו בנתניהו תוקף את לפיד:

הוא הוסיף: "נתמוך בכל צעד פומבי תקיף נגד איראן. יש לי מסר ברור לאייתולות בטהרן: ב-1 בנובמבר נביא לישראל הנהגה חזקה ותקיפה שתבטיח שעם הסכם ובלי הסכם לעולם לא יהיה להם נשק גרעיני".

לפיד ונתניהו בפגישה

לפיד ונתניהו בפגישה צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

מפלגת יש עתיד תקפה חזרה: "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו״ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני".

לפיד אמר בפתח הפגישה: "בנושאים של בטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה. ישראל חזקה ותפעל יחד כדי לשמור על האינטרסים הביטחוניים שלה מפני אלה שמנסים לפגוע בנו". בפגישה השתתף גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל.