לא רמטכ"ל: היועצת המשפטית לממשלה תבחן את מינוי מפקד גל"צ

הוועדה לאיתור מפקד גל"צ המליצה על אור צלקובניק מנכ"ל 103FM למפקד התחנה הבא | היועצת המשפטית לממשלה נוטה שלא לאשר לגנץ מינוי נוסף במהלך תקופת הבחירות לאחר שאישרה לו למנות רמטכ"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/22 23:09 כז בתמוז התשפב

לא רמטכ"ל: היועצת המשפטית לממשלה תבחן את מינוי מפקד גל"צ
גלי צה, צילום: פלאש 90

הוועדה לאיתור מפקד גלי צה"ל המליצה היום (ג') על אור צלקובניק, מנכ"ל תחנת הרדיו 103FM לשמש כמפקד גל"ץ הבא. ההמלצה על מינוי מפקד חדש לגל"צ מגיעה לאחר כשנה שבה בראשות התחנה עומדת גלית אלשטיין כממלאת מקום זמנית, לאחר שהחליפה את מפקד גל"ץ הקודם שמעון אלקבץ.

למרות זאת, נראה שסאגת מינוי מפקד גל"צ רחוקה מלהסתיים. היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, לא מעוניינת לאשר לגנץ מינוי נוסף במהלך תקופת הבחירות והנחתה את לשכת שר הביטחון לעצור את הליך המינוי. החלטת היועמ"שית מגיעה לאחר שלאחרונה כבר אישרה לשר הביטחון למנות רמטכ"ל חדש, החלטה עליה ספגה ביקורות נוקבות מימין ואף איומים מפורשים של חברי כנסת כי תסיים את תפקידה מיד לאחר השבעת הממשלה הבאה. 

גלי צה"ל

גלי צה"ל צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

הפך את גלגלצ לתחנה המושמעת בישראל והוביל מהפכה כמנכ"ל 103FM

בגיל 22 בלבד מונה צלקובניק לעורך השידורים הראשי של גלגלצ ובשנת 2006 מונה לתפקיד מנהלה המוזיקלי. במהלך כהונתו הגיעה גלגלצ לשיא נתוני האזנה והפכה לראשונה לתחנה המואזנת ביותר בישראל. ביוני 2015 התמנה לסמנכ"ל פיתוח ב־eco99fm והיה חלק מצוות הפיתוח וההקמה של האתר והאפליקציה של התחנה.

באוקטובר 2015 מונה לתפקיד המנכ"ל והעורך הראשי של 103fm והוביל מהלך למיתוג מחודש של התחנה שכלל את ריענון לוח השידורים וחיזוק שידורי האקטואליה. במהלך כהונתו צירף אנשי תקשורת בולטים בהם אראל סג"ל וינון מגל והפך את התחנה למובילה בקרב כלל תחנות הרדיו האזוריות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן