הגרעין האיראני נתניהו בתום הפגישה עם ביידן: "זה מה שאעשה אם אחזור למשרד ראש הממשלה"

ראש האופוזיציה ערך פגישה קצרה בבית הנשיא עם הנשיא האמריקאי, "היתה פגישה טובה וידידותית" | השניים העלו זיכרונות ועסקו בעיקר בסוגית הגרעין האיראני: "בלי אופציה צבאית אמינה אי אפשר לעצור את איראן ואם היא לא תורתע צריך להפעיל את האופציה הצבאית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 18:08 טו בתמוז התשפב

נתניהו בתום הפגישה עם ביידן: "זה מה שאעשה אם אחזור למשרד ראש הממשלה"
נתניהו, צילום: Sraya Diamant/Flash90

היתה לי פגישה חמה ומצוינת עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. הודיתי לו על הידות העמוקה ביננו. אך מעל הכל, על המחויבות שלו האיתנה למדינת ישראל . הודיתי לו גם על התוספת לכיפת ברזל שביקשתי בשומר החומות והוא השלים את המשימה, זה לא היה קל".

"הוא תמך בנו בהרבה דברים בכל השנים. אנחנו ידידים כבר 40 שנה, אבל כדי להבטיח את הידידות ב-40 שנים הבאות אנחנו חיים לטפל באיום האיראני. אנחנו צריכים דבר אחד, ואמרתי לו את זה. לא די בסנקציות כלכליות ואפילו לא בהתארגנות הגנתית-צבאית נגד איראן, אלא יש צורך באופציה צבאית-התקפית על איראן. בלי זה שום דבר לא יעבוד. עם הסכם או בלי הסכם, אמרתי לו שההסכם גרוע, הוא מכיר את עמדתי. בלי אופציה צבאית אמינה אי אפשר לעצור את איראן ואם איראן לא תורתע צריך להפעיל את האופציה הצבאית".

"זאת העמדה שלי, זאת המחויבות שלי ואני מקווה שזו העמדה האמריקאית. הוא אמר שהוא מסכים עם הדברים, ובכל מקרה זה מה שאני אעשה אם וכאשר אחזור למשרד ראש הממשלה. היתה פגישה טובה וידידותית. העלינו כמה זכרונות, אבל דיברנו בעיקר על המערך העולמי והאתגרים שעומדים בפני ארצות הברית וישראל".