האזינו גיטי קליינרמן: "התיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל"

אימו של מוישי קליינרמן מתייחסת להתפתחות בחקירה ומפרגנת לתקשורת: "מקווה שבקרוב יהיה משהו ונשמח לשתף את כולם, זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ. התקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 08:58 ל בסיון התשפב

גיטי קליינרמן: "התיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל"
גיטי ושמואל קליינרמן, צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

פרשת מוישי קליינרמן: 95 ימים של היעדרות. אתמול (ג') פורסם כי ישנה התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער מוישי והוטל על הפרשייה צו איסור פרסום, כאשר במסגרת ההתפתחות נעצר חשוד אחד והוא הובא בפניי בית מהשפט. גיטי קליינרמן התראיינה ברדיו 103FM וסיפרה על ההתפתחות בחקירה והתקוות.

בראיון היא סיפרה: "קיבלנו הודעה שמשהו התחדש בתיק ולא מעבר לכך, עדיין אין הוכחות, מבחינתי אני לא יודעת כלום. סיפרו לנו מה קרה ביומיים האחרונים ומה ההתפתחות אך זה לא רלוונטי כי עדיין אין לנו שחור לבן. עדיין צריך לבדוק ולחקור את זה, זה לא עובד ככה, מקווה שבקרוב יהיה משהו ונשמח לשתף את כולם. זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ ודפיקות לב מואצות, כל הזמן זה ציפיות ואכזבות, אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב".

בהמשך הוסיפה: "אני חושבת שכל הכוחות הטובים ביותר במשטרה מגויסים לתיק של מוישי, ותודתי על כך. התקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה, ובכך שאי אפשר להזניח חיים של אדם, ילד בן 16.5 שנעלם, 80 יום לא התייחסו לזה בכלל כאילו מדובר בחפץ. אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שהיה קטע שלא היו מספיק אינטרסים וכוח של ציבור, והתיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל, חד וחלק". 

בסיום, ייחלה גיטי: "אני אומרת שיש לנו אבא חזק בשמיים שמנהל אותנו ומשגיח עלינו כל רגע, והוא כל יכול. כשהוא רוצה, זה קורה עכשיו. שכולם ימשיכו להתפלל שיחזור בריא ושלם, נמשיך להיות עירניים ולהתחזק בעזרת השם לסוף השמח והאופטימי בתקווה גדולה".


(גיטי בכנסת)