סחיטה, ירי ואיומים: המאבק של המשטרה בפשיעה הערבית

כחלק ממאבק המשטרה בארגוני פשיעה גדולים במגזר הערבי המשטרה עצרה 13 חשודים שסחטו משפחה מהצפון באופן שיטתי, על מנת לקבל כסף | האירוע קורה מספר שעות אחרי שרוכב קטנוע נהרג אחרי שנקלע למארב משטרתי

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/07/22 09:36 ו בתמוז התשפב

סחיטה, ירי ואיומים: המאבק של המשטרה בפשיעה הערבית
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה וממושכת, יחידת היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה בלהב 433 של המשטרה עצרה אתמול (ב') 13 חשודים, תושבי אזור הצפון והמרכז בחשד למעורבות באירועי סחיטה תוך ביצוע ירי, בכוח ובאיומים בסכומים גדולים של מספר בני משפחה מהצפון אשר בבעלותם חברה קבלנית גדולה.

לחשודים מיוחסות עבירות של סחיטה באיומים, לאורך תקופה, אשר לוו במספר אירועי ירי על בתיהם ורכושם של הקורבנות, הכל במטרה לגרום להם לשלם מיליוני שקלים. החקירה נוהלה על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה במשותף יחד עם יחידת יהלום ברשות המיסים, הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי).

 בהמשך היום (ג') יובאו החשודים לדיון בעניינם בפני בית המשפט שלום. מעצרים אלו הם המשך ישיר לכתבי אישום דומים שהוגשו בתקופה האחרונה כנגד עבריינים משפיעים, כולם חלק מהמאבק אל מול הגורמים העברייניים בחברה הערבית אשר רומסים את שגרת החיים של האזרחים הנורמטיביים סביבם.

החשוד נהרג במהלך המרדף

האירוע קורה אחרי שהבוקר נהרג רוכב קטנוע אחרי שנקלע למארב משטרתי. האירוע החל כאשר כוחות מיוחדים של להב 433 שהיו בפעילות סמויה במגד אל כרום,  זיהו שני חשודים חמושים רכובים על קטנוע ללא לוחיות זיהוי שהשליכו מטען לעבר ביתו של הקורבן. המטען התפוצץ ונשמע פיצוץ עז. בשלב המעצר השוטרים ביצעו ירי, הקטנוע החליק ואחד החשודים נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום והחשוד השני נפצע קל .

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן