נהגי האוטובוסים נגד מיכאלי: "תרימי את הראש מהטיקטוק"

מיכאלי אמרה בישיבת הסיעה כי הרפורמה שלה לשינוי מחירי התחבורה הציבורית תצא לפועל באוגוסט, ארגון נהגי האוטובוסים לא נשארו אדישים: "יצרה קטסטרופה תחבורתית"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/05/22 16:00 כט באייר התשפב

נהגי האוטובוסים נגד מיכאלי: "תרימי את הראש מהטיקטוק"
מרב מיכאלי, צילום: חדשות כיפה

ישיבת הסיעה של מפלגת העבודה אמרה היום (ב') מירב מיכאלי כי הרפורמה בתחבורה אותה מוביל משרדה תצא לפועל למרות המחאות: "מהפכת 'דרך שווה' היא סגורה וחתומה והיא תיכנס לתוקף כמו שהיא ב- 1 באוגוסט".

מיכאלי המשיכה ואמרה: "תגידו לי אתם, למה שבטבריה ישלמו 2.5 שקלים לנסיעה בתחב"צ ובעכו ישלמו 5 שקלים? איך אפשר להצדיק את זה שבקריית שמונה ישלמו 5 שקלים ובירוחם 2.5, או שבבני ברק 6 שקלים ובבית שמש 3.5?  או את המצב הזה שבו ערים חרדיות משלמות שקל וחצי ובשאר המקומות משלמים 6 שקלים לנסיעה? יש במדינת ישראל קומבינה ארוכת שנים וחסרת בסיס. קודמיי בתפקיד נתנו פה תעריף מוזל לחרדים שם תעריף מוזל לחברים".

"אנחנו מברכים את מיכאל ביטון על עמידתו האיתנה מול השרה האטומה"

ארגון נהגי האוטובוסים הגיב לדברי שרת התחבורה מירב מיכאלי בישיבת סיעת מפלגת העבודה: "כשהשרה תוריד את המבט מהטיקטוק היא תגלה איזה קטסטרופה תחבורתית היא יצרה. אנחנו מברכים את ח״כ ביטון על עמידתו האיתנה מול שרה אטומה. הערב נגיע אליה הביתה ובהמשך השבוע נשבית את כל התחבורה הציבורית. מרב מיכאלי תוקעת את המדינה״.

הרפורמה המדוברת היא רפורמת 'דרך שווה' אותה השיקה מיכאלי יחד עם שר האוצר אביגדור ליברמן לפני כחודשיים ועוסקת בעיקרה בשירות והתשלום בתחבורה הציבורית. היא צפויה להיכנס בתוקפה בקיץ הקרוב. לדברי השרים, התכנית החדשה מתמודדת עם העלאת המחירים שנדרשה עקב עליית המחירים במשק והעלייה במדד התשומות בתחבורה הציבורית, באמצעות שיפור והרחבת השירות לכל סוגי הכרטיסים ובכל רחבי הארץ.