ביום ראשון הלימודים במחוז ירושלים יחלו בשעה 10:00: רשימת הישובים המלאה

בהסתדרות המורים מאיימים ומציעים לשר האוצר ופקידי משרדו לא להעמיד אותם במבחן. יפה בן דויד: "חוץ משרת החינוך אף אחד לא מתייחס למשבר הזה" | לאחר מחוז מרכז, ביום ראשון הלימודים במחוז ירושלים יחלו בשעה 10:00

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/06/22 20:28 י בסיון התשפב

ביום ראשון הלימודים במחוז ירושלים יחלו בשעה 10:00: רשימת הישובים המלאה
מוסד חינוכי, אילוסטרציה , צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

המאבק על שכר המורים נמשך. במחאה על העיכוב המתמשך בגיבוש הסכם השכר, החליטו הערב (ה') בהסתדרות המורים כי ביום ראשון הבא 12.06, הלימודים בכל מוסדות החינוך במחוז ירושלים יחלו בשעה 10:00. השביתה הקצרה תחול על הגנים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים כאשר רק מוסדות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל. בשאר המחוזות לימודים יתקיימו כסדרם.

 "אנחנו מתאפקים ומתחשבים בציבור ההורים כרגע, אבל אנחנו מציעים לשר האוצר ופקידי משרדו לא להעמיד אותנו במבחן. לא נהסס להחריף אם נידרש", אמרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן-דויד. "התעלמות הממשלה מקריסת מערכת החינוך מפחידה. איפה שרי הממשלה? איפה ראש הממשלה? חוץ משרת החינוך אף אחד לא מתייחס למשבר הזה. מדובר במשבר לאומי. מערכת החינוך מדממת ופקידי האוצר מגישים לנו פלסטר".

רשימת הישובים והמועצות האזוריות בהם יחלו הלימודים מאוחר: 

אבו גוש, אפרת, בית אריה (עופרים), בית אל, בית שמש, ביתר עלית, בקעת הירדן, גבעת זאב, גוש עציון, הר אדר, חברון, ירושלים, מבשרת ציון, מגילות, מודיעין מכבים-רעות, מודיעין עלית, מטה בנימין, מטה יהודה, מעלה אדומים, מעלה אפרים, קריית ארבע, קריית יערים.

נזכיר כי הבוקר הלימודים בכל מוסדות החינוך במחוז המרכז החלו בשעה 10:00. הבוקר אמרה בן דויד: "אנחנו מונעים מצב שבו נגיע ל-1 בספטמבר ולא יהיה מי שיקבל את התלמידים בגנים ובבתי הספר. יש כיום מצוקה קשה מאוד, יש מורים שמחנכים שתי כיתות, איפה נשמע דבר כזה!? לכן אנחנו לא מחכים לרגע האחרון, אנחנו מתריעים על המצב כבר מספר חודשים. מינואר אנחנו נמצאים במשא ומתן ולצערנו האוצר גורר רגליים, מנותק ואטום בלי לדעת מה שקורה בשטח".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן