לאחר שדגל אש"ף הוסר: קמפיין לגיוס כספים לתליית דגלים נוספים

דגלה של הרשות הפלשתינית הוסר מעל בניין הבורסה ברמת גן, אולם ארגון השמאל מחזקים לא עוצר ובכוונתו לגייס כספים עבור שלטים נוספים, "עד שלא נגיד בכל ברור שנועדנו לחיות ביחד- הימין ימשיך להסית"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/06/22 17:59 ב בסיון התשפב

לאחר שדגל אש"ף הוסר: קמפיין לגיוס כספים לתליית דגלים נוספים
דגל אש"ף לצד דגל ישראל על בניין הבורסה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

על בניין הבורסה ברמת הגן נתלה הבוקר (ד') דגל של הרשות הפלשתינית, מעשה שעורר זעם ציבורי גדול, וסערה גדולה עוד יותר ברשתות החברתיות. ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, שאישר את תליית הדגל, הפנה אצבע מאשימה כלפי חברת הפרסום, שלדבריו "החליטה לתלות את שלט המחלוקת". כעבור מספר שעות לאחר לחץ ציבורי ופניות תושבים - הדגל הוסר.

אולם, ארגון מחזקים, שכפי שנכתב בעמוד הטוויטר שלו מדובר בארגון לא ממשלתי וללא כוונת רווח שנועד לחזק את השמאל בישראל, לא עוצר, ופותח קמפיין לגיוס כספים לתליית שלטים עם דגלי פלשתין בכל הארץ. 

"אנחנו רוצים לכסות את כל הארץ בשלטים האלה. כן: כי עד שלא נגיד בכל ברור שנועדנו לחיות ביחד- הימין ימשיך להסית", כך נכתב בקמפיין, "יש לנו אחריות שהמסר הזה יגיע לכל אזרח בישראל. בצמתים. בגשרים. בקניון. על האוטובוס. ברחוב. ובכל מקום שאפשר. רק אז: אנשים יבינו. אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד". 

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, קרא לכל ראשי הערים להודיע מראש כי אין מקום לדגלים בשטחם. "דגל אש"ף זה דגל שמסמל טרור ושנאה, ולא דגל שמקדם אהבה שלום ודו קיום. בכוונתנו לפעול באופן חד מול כל עירייה ועירייה שתאשר את השלט המסית בניגוד לחוק".