"אנחנו מוכנים": ברע"מ לא מתרגשים מהאיומים של גדעון סער

שר המשפטים שדחה את ההצבעה על חוק יהודה ושומרון בשבוע, הבהיר לראשי הקואליציה כי מדובר ב"מבחן האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא". חבר הכנסת ווליד טאהא לא התרשם ורמז על כוונת מפלגתו להתנגד לחוק

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/05/22 10:16 א בסיון התשפב

"אנחנו מוכנים": ברע"מ לא מתרגשים מהאיומים של גדעון סער
סער ובנט, זעזוע נוסף בקואליציה?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לקראת זעזוע נוסף בקואליציה? שר המשפטים גדעון סער ששוכנע על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לדחות בשבוע את ההצבעה על חוק יהודה ושומרון, אמר הבוקר (ג') בכאן חדשות כי "ההצבעה בשבוע הבא תקבע האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא".

סער הדגיש כי התנגדות לחוק מצד חברי הקואליציה מהווה את התנגדותם לקיום הממשלה: "לממשלה יש אחריות להעביר הסדרים משפטיים בסיסיים כמו החוק הזה, הבהרתי את זה לראשי המפלגות. חבר קואליציה שיתנגד, אומר: 'אינני רוצה בקיום הממשלה'".

בתקופה האחרונה, הקואליציה כמעט ולא מעלה הצעות חוק שאינן נמצאות בקונצנזוס להצבעה במליאה, וגם במקרים כאלה, ההצבעה מתנהלת בחשש רב. שר המשפטים ניצל את ההזדמנות והעביר מסר לראשי מפלגות הקואליציה: "המציאות שקיימת בכנסת בחודש האחרון איננה מציאות פשוטה ושגרתית. בשבוע הבא יהיה המבחן האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא". 

בעקבות איומיו של גדעון סער, רמז חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ כי הוא אינו מתרגש מכך, וככל הנראה מפלגתו צפויה להתנגד לחוק יהודה ושומרון. "אנחנו מוכנים", צייץ בחשבון הטוויטר, דבר שעורר סערה בקרב חברי הקואליציה.  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן