רעייתו של לוחם הימ"מ ספדה לו: "תודה על החיים, האהבה והשמחה"

בני משפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז נפרדים | רעייתו אפרת: "תודה שזכינו בך ותודה שבחרת בי להיות אשתך"; אימו אסתר: "היית לי לתמך בכל המצוקות כשהחיוך אינו מש מפניך. היה שלום ילד אהוב, שמור עלינו ממרום כמו ששמרת על הארץ" | גם ילדיו ואחיו ספדו לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 18:25 יד באייר התשפב

רעייתו של לוחם הימ"מ ספדה לו: "תודה על החיים, האהבה והשמחה"
רעייתו סופדת. "תודה שבחרת בי", צילום: דוברות המשטרה

מסע הלוויה של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד שנהרג במהלך קרב יריות בג'נין בבוקרו של יום שישי, יצא הבוקר (א') מהישוב קידה שבבנימין להר הרצל דרך כביש 60. נעם נקבר בחלקה המשטרתית בהר הרצל בירושלים, ובני המשפחה ספדו לו בדמעות.

"נתת את כולך לעם ישראל אז הוא בא היום להגיד תודה"

רעייתו אפרת ספדה לו: "תודה שזכינו בך ותודה שבחרת בי להיות אשתך. בחייך, נתת את כולך לעם ישראל אז הוא בא היום להגיד תודה. תודה שלימדת אותנו צניעות והסתפקת במועט, תודה על החיים האהבה והשמחה שהכנסת בבית. אצלך, כל הערכים באו לידי ביטוי במעשים, החיבור לאדמה, לבנות ולהצטרף ליישוב חדש. הלב נקרע מגעגועים ואהבה".

בניו אמרו: "אבא, מי שכתב את המשפט 'אמור מעט ועשה הרבה' בטוח הכיר אותך. היה לך חלום להכניס ספר תורה ואנחנו נגשים אותו לעילוי נשמתך. תמיד היית שמח בחלקך ואף פעם לא שמענו אותך מתלונן. אתה צנוע, גיבור, על אדמת הקודש אתה האדם הכי טוב בעולם. אנחנו מאמינים שיש לך נחת רוח גדול במרומים".

"אתה עמוד התווך של הבית"

אסתר, אמו, ספדה: "נעם, בן יקר ואהוב שלי, היית לי לתמך בכל המצוקות כשהחיוך אינו מש מפניך. השקעת בבית ובמשפחתך, אהבת את הארץ ונטעת בה מטע זיתים. היה שלום ילד אהוב, שמור עלינו ממרום כמו ששמרת על הארץ".

גם אחיו ואחותו הקריאו דברי פרידה: "עכשיו כולם מכירים אותך ומספרים איך היית כחבר וכלוחם. דאגת תמיד לכולם, כולם מדברים על המיוחדות שבך, היית אח מסוג אחר. תודה שהיית בשבילנו אוזן קשבת ואישיות לדוגמא אתה אח מושלם ובן מדהים שדאג תמיד לכיבוד הורים. תמונות שלנו יחד וזיכרונות ילדות מרצדות מול עיניי. אני עוד לא יכול לכתוב עליך בלשון עבר, אתה עמוד התווך של הבית, תומך, מחבק, אבא ובעל מסור, בן אוהב אחד שדואג, דוד וחבר נאמן. לנצח אחי, אזכור אותך". 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן