אחרי שפיטר את יום טוב, בנט נפרד: "מודה לו על השירות החשוב"

אחרי שמתן כהנא התפטר מתפקידו כשר הדתות כדי לחזור להיות ח"כ אחרי שבנט פיטר את יום טוב כלפון מחשש שיפרוש, בנט מגיב לראשונה: "תודה רבה יום טוב, על הדרך, הרעות, המסירות ועל ההישגים הרבים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 14/05/22 23:12 יג באייר התשפב

אחרי שפיטר את יום טוב, בנט נפרד: "מודה לו על השירות החשוב"
יום טוב כלפון, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

השר לשירותי דת, מתן כהנא, הודיע ביום שישי האחרון על התפטרות, זאת על מנת לחזור ולהיות חבר כנסת ולסייע לחיזוק הקואליציה לטענתו. גורמים בימינה אומרים כי כהנא יישאר סגן שר במשרד הדתות וכי לא צפוי שינוי דרמטי במשרד. מי שיפנה את כסאו בעקבות התפטרותו של כהנא, הוא חבר הכנסת הנורבגי, יום טוב כלפון, שיאלץ לעזוב בעקבות החזרה של השר לשורות הכנסת. 

בנט הגיב בטוויטר והודה לח"כ שפיטר: "אני רוצה להודות על השירות החשוב שעשה למען קליטת העלייה. יום טוב נלחם למען קליטת יהודים מכל רחבי העולם, ובמקביל פעל ללא לאות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון."

בנט המשיך לא להתייחס לסיבה וכתב כי "אני משוכנע כי יום טוב ימשיך למלא תפקידים ציבוריים מרכזיים, ועוד יפעל ויתרום רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל. תודה רבה יום טוב, על הדרך, הרעות, המסירות ועל ההישגים הרבים".

ההודעה הזו מגיעה בעקבות תקופה לא קלה שעברה על מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה חברת הכנסת עידית סילמן כי היא פורשת מהקואליציה, וזמן קצר לאחר מכן, לאחר דיון בוועדת הכנסת, הוכרז חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מהמפלגה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן