ריקלין עורר סערה בטוויטר- ומחק את הציוץ: "אנשים נפגעו"

העיתונאי בציוץ שמעורר סערה ברחבי הטוויטר, בו הוא מותח ביקורת על טקס הדלקת המשואות בהר הרצל ששילב בעלי מוגבלויות | "די להנמכה הגלותית השיטתית של עם ישראל". שעות אחדות אחר כך מחק את הציוץ והתנצל

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/05/22 21:03 ד באייר התשפב

ריקלין עורר סערה בטוויטר- ומחק את הציוץ: "אנשים נפגעו"
צילום: אמיר לוי/פלאש 90

העיתונאי ואיש התקשורת שמעון ריקלין רגיל לעורר סערות סביב הבעת עמדה לא פופולרית' אתמול התעצבן ריקלין על טקס המשואות ששילב אנשים בעלי מוגבלויות כאשר צייץ כי : "אתמול היו שני אירועים: האחד משחק שבו ריאל מדריד הראתה מה זו אמונה דבקות במטרה יכולת גבוה והשראה.

"השני בהר הרצל. ובו ראינו נמיכות קומה הדגשת המסכנות כערך חוסר השראה וחוסר אמונה. חשוב לעזור לחלשים מכל סוג ולהפוך אותם לחלק. אך הם אינם חזות הכל. די להנמכה הגלותית השיטתית של עם ישראל".

שעות אחדות אחרי שצייץ את הציוץ- וקיבל מטח ביקורות, מחק ריקלין את הציוץ וכתב: "מחקתי את הציוץ לגבי הטקס בהר הרצל וייצוג ושילוב כל שכבות האוכלוסיה. מחקתי כי אני מבין שאנשים נפגעו ועל כך אני מצר. לא התכוונתי לפגוע באיש וגם איש לא ילמד אותי על הנושאים הללו. אני בא ממשפחה כזו. רק בריאות לכולם".

נזכיר כי אמש פתח את הטקס יו"ר הכנסת מיקי לוי, שהפתיע וברך את ברכת "שהחיינו" בשם ובמלכות, מרגש. "אני לא יכול להפסיק להתרגש מהפלא שהוא המדינה שלנו. מהבית שבנינו כאן", אמר לוי בהתרגשות. "בערב הזה נאמר יחדיו: 'ברוך אתה השם אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה'. חג עצמאות שמח ישראל!".