בנט מגיב ללברוב: שקרים אלה מטרתם להאשים את היהודים עצמם בשואה

ראש הממשלה רואה בחומרה את הדברים הקשים שהשמיע שר החוץ הרוסי, לפיהם גם להיטלר היה דם יהודי, ואומר: "שום מלחמה בימינו אינה השואה ואינה דומה לשואה. יש להפסיק לאלתר להשתמש בשואת העם היהודי ככלי לניגוח פוליטי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/05/22 13:41 א באייר התשפב

בנט מגיב ללברוב: שקרים אלה מטרתם להאשים את היהודים עצמם בשואה
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב היום (ב') לדברים החמורים של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שהתבטא אמש נגד מצאו היהודי של וולידימיר זלנסקי, נשיא אוקראינה. מוקדם יותר הגיב גם שר החוץ יאיר לפיד. משרד החוץ זימן היום את שגריר רוסיה בישראל לשיחת הבהרה עם סמנכ"ל אירו-אסיה. 

בנט אמר כי הוא רואה בחומרה את התבטאותו של שר החוץ הרוסי. "דבריו אינם אמת ותכליתם פסולה.  שקרים מעין אלו מטרתם להאשים את היהודים עצמם בפשעים הנוראים ביותר בהיסטוריה שנעשו כנגדם, ובכך לשחרר את האחריות מצוררי ישראל. כפי שכבר אמרתי, שום מלחמה בימינו אינה השואה ואינה דומה לשואה. יש להפסיק לאלתר להשתמש בשואת העם היהודי ככלי לניגוח פוליטי".

לפיד אמר בתגובה לדברים כי "בענייני השואה אין לנו שום סלחנות. היהודים לא הרגו את עצמם בשואה. את סבא שלי לא הרגו יהודים, הרגו אותו הנאצים. להגיד שהיטלר היה ממוצא יהודי זה כמו להגיד שהיהודים הרגו את עצמם בשואה".

לברוב: "מאמין שלהיטלר גם היה דם יהודי"

"העובדה שזלנסקי יהודי לא שוללת את האלמנטים הנאציים באוקראינה", כך התבטא שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב במהלך ראיון בטלוויזיה האיטלקית. לברוב לא חדל מדבריו נגד מוצאו היהודי של הנשיא האוקראיני וולודומיר זלנסקי, והוסיף כי הוא "מאמין שלהיטלר גם היה דם יהודי". לברוב ציין כי השלום בין רוסיה לאוקראינה יכול להיות מקודם על ידי זלנסקי עצמו אם רק יפסיק לתת הוראות פליליות לחיילים "הנאצים" שלו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן