הגן בגופו על בת זוגו: הותר לפרסום שמו של המאבטח שנרצח בפיגוע

הפיגוע בכניסה לעיר אריאל: המאבטח שנרצח הוא דולב ויאצ'סלב (ולדי), תושב בית שמש. הוא הגן בגופו על בת זוגו המאבטחת שהייתה איתו בעמדה | בנט: "מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 30/04/22 21:13 כט בניסן התשפב

הגן בגופו על בת זוגו: הותר לפרסום שמו של המאבטח שנרצח בפיגוע
המאבטח שנרצח, צילום: באדיבות המשפחה

פיגוע רצחני בשומרון: הותר לפרסום כי המאבטח שנרצח בפיגוע באריאל הוא דולב ויאצ׳סלב (ולדי), תושב בית שמש. ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך נמצאת בבית המשפחה ומלווה אותם יחד עם צוותי החינוך והרווחה של עיריית בית שמש.

כזכור, שני מחבלים הגיעו בערב שבת ברכב בסביבות השעה 23:00 לכניסה לאריאל. לפי סרטון ממצלמות האבטחה באיזור ניתן לראות את שני המחבלים יוצאים מרכבם עם נשקים, פותחים באש לכיוון עמדת השמירה, מוודאים הריגה ונמלטים בנסיעה.

בעמדה הייתה גם בת זוגו של המאבטח, שהגן עליה בגופו. היא לקתה בחרדה. ככל הנראה נורו לפחות עשרה קליעים על העמדה, כשהמאבטח ספג לא פחות משלושה. אחד המחבלים חזר לרכב, ביצע סיבוב פרסה ואסף את המחבל השני, שחיכה לו בצד השני של הכביש.

ראש הממשלה נפתלי בנט ספד לו ובירך על תפיסת המחבלים: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן