יוסי דגן פוצץ שידור בגלי ישראל: "אתם הרדיו של יו"ש בכאילו"

ראש מועצת שומרון עלה לראיון אצל איתמר פליישמן ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל על הסוגיות הפוליטיות הבוערות, ולאחר שאלותיהם של השניים דגן התעצבן והטיח: "רוב מוחלט של המאזינים שלכם לא קונה את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 16:20 ט בניסן התשפב

יוסי דגן פוצץ שידור בגלי ישראל: "אתם הרדיו של יו"ש בכאילו"
גלי ישראל. ארכיון, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, עלה לראיון ברדיו גלי ישראל לראיון שיצא מכלל שליטה וכלל הטחות קשות ברדיו ובמגישים. דגן אמר כי "הממשלה הזו לא הייתה צריכה לקום מלכתחילה. בגלל מריבות פרסונליות יש ממשלת שמאל, אני מקווה שעוד שמות יצטרפו לסילמן". המראיינים, איתמר פליישמן ונועם פתחי, שאלו את דגן שאלות קשות והצליחו להוציא אותו מאיזון.

"למה מנכ"ל מועצת ישע לשעבר מדבר כמו מנכל הגדה המערבית?"

"פגשת שבוע שעבר את שקד", הזכיר לו פליישמן. "מה היא אמרה לכם? לא שמעתי מישהו מכם אומר פומבית לאיילת: מה קורה כאן, למה מנכ"ל מועצת ישע לשעבר מדבר כמו מנכל הגדה המערבית?". דגן ענה: "אני גאה להיות בין היחידים מבין ראשי המועצות והערים מטעם הליכוד שיוצא נגד הממשלה הזו".

פליישמן ניסה שוב להבין מה שקד אמרה לו, והוא נענה ב"הרוב הגדול של אזרחי ישראל מייחל ומצפה לנפילת הממשלה הזו". המראיין הטיח בו: "אתה מתחמק, אני לא צריך שתגיד מה היא אמרה בשיחה פרטית, אבל אני רוצה לדעת מה שקד חושבת על חברתה לקואליציה שאמרה שצריך לשלם כסף למשפחות מחבלים, למשל, או על מה שאמר בלינקן ליד בנט לגבי ״אלימות המתנחלים״ ובנט שתק, אתה נשמע לי קצת מתחמק".

"אתם הרדיו של יו"ש בכאילו"

לבסוף יצא המרצע מן השק ודגן ענה: "אני חושב שהאויב הגדול זה המריבות הפרסונליות בתוך הימין. איפה אנחנו מותקפים פעם אחר פעם? ברדיו שאמור להיות הרדיו של יו"ש, אבל רוב מוחלט של המאזינים שלכם לא קונה את זה. אני רוצה לספר לכם, אתם לא הצלחתם, חצי שנה אתם מנסים לעשות את זה". לבסוף הוסיף דגן: "אתם הרדיו של יו"ש בכאילו".