גורמים בממשלת בנט בבקשה לנסח הסכמות עם המשותפת

המשבר הקואלציוני: על רקע פרישת עידית סילמן בממשלה שוקלים לצרף את הרשימה המשותפת כדי למנוע פירוק מוחלט.

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/04/22 11:37 ט בניסן התשפב

גורמים בממשלת בנט בבקשה לנסח הסכמות עם המשותפת
לפיד ובנט., צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גורמים בממשלת בנט- לפיד פנו למשפטנים להתחיל לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת, כך דיווחה מוקדם יותר היום (א') איילה חסון, זאת בשל המשבר אליו נקלעה הקואליציה בה יש רק 60 חברים כרגע אחרי שחברת הכנסת עידית סילמן עזבה בסערה בעקבות משבר החמץ בבתי החולים.

נזכיר כי בין שלל ההבטחות של בנט הוא הצהיר כי לעולם לא יישב עם הרשימה המשותפת בממשלה. בפוסט מה-9 למרץ 2020 כתב כי "ימינה לא תיכנס לשום ממשלה שנולדה בחטא של קולות תומכי המחבלים ברשימה המשותפת" הוא הוסיף וכתב כי "אות קלון יוטל על מקימי ממשלה זו ועל כל מי שירים יד בעדה, יימנע או ייעדר כדי להקים ממשלת דיראון זו"

ראש מטה מחאת "הקו האדום", יואל שילה אמר בתגובה לפרסום על כך שבעקבות פרישת סילמן, גורמים בממשלת בנט לפיד פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת: "לא מפתיע שלבנט אין שום קו אדום שיגרום לו לעצור. בניסיון להציל את הכסא שלו, ובשיאו של גל טרור בנט פועל להכניס גם את תומכי הטרור של המשותפת לקואליציה. אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת הציוניים שנשארו בקואליציה ולכל מי שעוד אכפת לו ממדינת ישראל לפרק מייד את הממשלה הרעה הזאת שמפקירה את בטחון ישראל ממשלה בתמיכת המשותפת היא  פרס לטרור והפקרה של הביטחון של כל אחד ואחת מאיתנו".