"אומץ לב נדיר": השוטר שחיסל את המחבל בבני ברק צפוי לקבל עיטור

השר לביטחון פנים עמר בר לב ומפכ"ל המשטרה ביקרו את רס"מ ע' שחיסל את המחבל מהפיגוע בבני ברק, והעניקו לו תעודת הערכה. "אירוע שראוי שישמש דוגמא ומודל לשוטרים רבים", אמר שבתאי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 05/04/22 14:38 ד בניסן התשפב

"אומץ לב נדיר": השוטר שחיסל את המחבל בבני ברק צפוי לקבל עיטור
המפכ"ל שבתאי, רס"מ ע' והשר לביטחון פנים עמר בר לב, צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון פנים עמר בר לב והמפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי, העניקו היום (ג') תעודת הערכה והוקרה לרס"מ ע' שחיסל יחד עם שותפו לאופנוע רס"ב אמיר ח'ורי ז"ל את המחבל בפיגוע בבני ברק בשבוע שעבר.

בר-לב קיבל סקירה ממפקד המחוז ניצב עמיחי אשד, ממפקדי מרחב דן ותחנת בני ברק על הפיגוע, והתנהלות צוותי התחנה בסגירת המעגל על המחבל ונטרולו. 

"הייתי במצבים כאלה, אני מבין מה זה שאתה ואמיר ז"ל שומעים יריות, רצים לשטח, לא ידעת אם זה מחבל אחד או חמישה, דוהרים לשם, פורקים, אתה דורך תוך כדי נהיגה ומסתער על המחבל, אומץ לב נדיר של אמיר ושלך, באמת ראוי לכל הערכה והערצה. מדובר בפעולה הירואית, מקצועית, חתירה למגע, אירוע שראוי שישמש דוגמא ומודל לשוטרים רבים", אמר המפכ"ל והעניק לו סכין מיוחדת במתנה.

מפקד מחוז תל אביב ניצב עמיחי אשד אמר: "אנחנו רואים בפעילות שלך ושל אמיר גבורה עילאית שראויה להוקרה והערכה וביקשנו שהאירוע ייבחן בוועדת העיטורים של משטרת ישראל. הצלחתם לחבר בין קבוצות אוכלוסייה שונות בחברה בישראל".