תיעוד דרמטי תיעוד דרמטי: שוטרים לכדו נהג מתל שבע לאחר שנמלט בפראות

בפעילות מבצעית של שוטרי יחידת יואב סמוך לבאר שבע, הנהג העלה את חשדם של השוטרים, והחל בהימלטות. צוות השוטרים שדלקו אחריו על גבי אופנוע משטרתי, הצליחו לעצור אותו לאחר מרדף רגלי קצר | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 12:49 כח באדר ב'

תיעוד דרמטי: שוטרים לכדו נהג מתל שבע לאחר שנמלט בפראות
צילום: צילום מסך מהמרדף

לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי, עצרו אתמול (ד') לאחר מרדף צעיר ערבי כבן 25 תושב תל שבע, לאחר שנמלט בפראות תוך פגיעה במספר רכבים בזמן שהוא נוהג ללא רישיון נהיגה, ועל פי החשד גם תחת השפעת סמים מסוכנים.

בפעילות מבצעית של שוטרי היחידה אתמול סמוך לבאר שבע, הנהג העלה את חשדם של השוטרים שביקשו לעצור אותו לבדיקה. בשלב זה החל החשוד להימלט בפרעות לכיוון צומת חטיבת הנגב, שם פגע בארבעה רכבים והמשיך בנסיעה הפרועה עד לצומת תל שבע שם גרם לתאונה נוספת ונטש את הרכב בניסיון להימלט רגלית.

צוות השוטרים שדלקו אחריו על גבי אופנוע משטרתי, הצליחו לעצור אותו לאחר מרדף רגלי קצר. מבדיקת הרכב, עלה כי נעשו שינויים בפרטי לוחית הרכב וכן בתוכו נתפסו תרמילי תחמושת, הרכב הושבת ונתפס.

צילום: דוברות המשטרה

החשוד בן ה-25 נעצר לחקירה בחשד לסיכון בנתיב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן (לאחר שהתקבלה אינדיקציה) ועבירות נוספות. היום יובא החשוד בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה קוראים לנהגים שחושבים כי נפגעו על ידי החשוד, להגיע אל יחידת יואב בבאר שבע ולהגיש תלונתם.